  • 1. Data: 2010-07-28 17:19:30
    Temat: Zagadka hamulcowa we fazerku...
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Pisalem wczesniej o problemie z hamulcami w moim fazerze... o tutaj:

    http://tinyurl.com/37wtckb

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle/brows
    e_thread/thread/ceecab6a0e650f45/b82cb74352351cfc

    W wielkim skrocie: hamulce cieple - wszystko ok; hamulce zimne - objawy
    zapowietrzenia.

    Wymienilem zaciski i pompe hamulcowa (wszystko 100% dobre, po zakladalem
    osobno czesci do innej maszyny i bylo git). Dalej to samo - czyli wina
    przewodow.

    Ktos wie, jak to sie dzieje, ze przewody hamulcowe moga sie tak dziwnie
    spierdolic?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-07-28 23:22:38
    Temat: Re: Zagadka hamulcowa we fazerku...
    Od: marider <m...@g...pl>

    Ivam pisze:
    > Pisalem wczesniej o problemie z hamulcami w moim fazerze... o tutaj:

    > Ktos wie, jak to sie dzieje, ze przewody hamulcowe moga sie tak dziwnie
    > spierdolic?

    Hmmm, a moze przewody sa dziwnie podgiete np przy oczkach i gdzies w
    nich jest powietrze ktore nie wylazi? Skoro pompa i zaciski sa OK to nie
    widze innego wyjscia. Ostatnio walczylismy 7h z wymiana kompletu
    przewodow na Goodridge i obu pomp hamulcowych w mojej R1 az w koncu
    zassalo plyn w calosci od pompy po zacisk i jakos problem zniknal a
    heble zrobily sie twarde jak skala :) Jednakze nerwow mi i specom w
    warsztacie napsulo...

    Pzdr
    --
    marider