  • 1. Data: 2010-07-28 11:21:59
    Temat: Re: [serwis] Płukanie filtra gąbkowego
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Jul 2010 12:52:04 +0200, "J_K_K"
    <J...@i...fm> wrote:

    >Czym się powinno płukać filtr powietrza
    >nasączany olejem ?
    >Wydawało by się, że benzyną,

    Ja tak plucze, aczkolwiek sa specjalne plyny do mycia filtrow. Tyle ze
    nie wiem czy niepalne (plyn k&N wyglada na jakis detergent).

    >No i co to w takim razie za ciecz, co wypłucze olej,
    >ale jednocześnie jest niepalna ?

    Ludwik ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 2. Data: 2010-07-28 11:24:55
    Temat: Re: [serwis] P?ukanie filtra g?bkowego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-28, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > Ja tak plucze, aczkolwiek sa specjalne plyny do mycia filtrow. Tyle ze
    > nie wiem czy niepalne (plyn k&N wyglada na jakis detergent).

    Ja myje jakims czyms Motorexa za 35 PLN/litr, wystarcza na 3 razy. Jest
    napewno niepalne i nie trzeba wdychac oparow benzyny :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-07-28 11:29:56
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Jul 2010 11:24:55 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Ja myje jakims czyms Motorexa za 35 PLN/litr, wystarcza na 3 razy.

    Mnie liter benzyny za piataka starcza na wiecej razy :P

    > nie trzeba wdychac oparow benzyny :-)

    Jak nie lubisz benzyny to se kup skuter elektryczny ;)

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2010-07-28 11:33:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-28, n...@s...com <n...@s...com> wrote:

    > Mnie liter benzyny za piataka starcza na wiecej razy :P

    Drogo cos macie ta benzyne w tym Krakowie ;-)

    > Jak nie lubisz benzyny to se kup skuter elektryczny ;)

    Wachac nie lubie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-07-28 11:39:07
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Jul 2010 11:33:06 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Drogo cos macie ta benzyne w tym Krakowie ;-)

    bo to jest speszalprajsforjumajfriend!

    >Wachac nie lubie ;-)

    Borzesztymoj! Przeciez piekniejszy od zapachu etylyny jest tylko
    zapach spalonego mixolu!

    pozdr
    newrom ;)
    Ps. koncze zasmiecanie, ide zerknac w niebo czy aby deszcz sie nie
    konczy.

  • 6. Data: 2010-07-28 13:00:15
    Temat: Re: [serwis] Płukanie filtra gšbkowego
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    J_K_K pisze:

    > Tyz prowda, aczkolwiek benzyna jakoś bardziej do mnie przemawia
    > (ino ręce szczypią ;-)
    Benzyna wpieprza gabke, pozniej kruszeje i filtr wytrzymuje krocej wiec
    po co?
    Zwyczajny Ludwik czy tam inny detergent wystarczy.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 7. Data: 2010-07-28 13:04:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-28, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > Benzyna wpieprza gabke, pozniej kruszeje i filtr wytrzymuje krocej wiec
    > po co?
    > Zwyczajny Ludwik czy tam inny detergent wystarczy.

    Widzisz, a krakus se kupi litr benzyny za piontke i bedzie mial na
    10 razy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-07-28 14:06:42
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:

    > Widzisz, a krakus se kupi litr benzyny za piontke i bedzie mial na
    > 10 razy ;-)
    przeca ludwik tanszy, chyba ze Ludwik XVI to nie ten nie ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2010-07-28 14:24:26
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com napisał(a):

    > bo to jest speszalprajsforjumajfriend!

    > Borzesztymoj! Przeciez piekniejszy od zapachu etylyny jest tylko
    > zapach spalonego mixolu!

    Ściemniasz, Ty nie jeździsz na Mixolu przecież.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-07-28 18:55:34
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Jul 2010 16:24:26 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >Ściemniasz, Ty nie jeździsz na Mixolu przecież.

    kruca bomba! Kto puscil farbe ?

    pozdr
    newrom i orlen platinium 2t