  • 1. Data: 2012-08-19 18:38:52
    Temat: szansa na alternatywne oprogramowanie do bezlustrowców Sony
    Od: Jerzy Szczudłowski <j...@g...com>

    http://www.nex-hack.com/topic/1074-custom-firmware-a
    nd-video-for-sony-alpha-a55-wiki/

  • 2. Data: 2012-08-20 11:16:13
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Jerzy Szczudłowski" <j...@g...com> wrote:

    > http://www.nex-hack.com/topic/1074-custom-firmware-a
    nd-video-for-sony-alpha-a55-wiki/

    Łeee, myślałem, że wypłynęło odkodowane firmware, albo pełna
    specyfikacja poleceń, a tu się bawią w podmienianie napisów? (a i to
    ze zmiennym szczęściem?) Jeszcze na Amidze podmieniałem napisy,
    potem w Windowsie, ale nie ogłaszałem z tego powodu światu, że
    zostałem "hakierem". :)

    A ja już się rozmarzyłem - byłoby tak miodnie... :)) Na CHDK
    jeżdżą tylko konstrukcyjnie zamknięte kompakty Canona, co jest ogromną
    barierą, nawet jeśli firmware byłoby perfekcyjne, 500 lat dopracowywane
    dla samego siebie - w efekcie nigdy w to nie wszedłem, choć rozważałem.

    Za to otwarty system... Mmm... :)) Wybór szkieł plus potęga
    wolnego oprogramowania! Po wyjściu stabilnej wersji SHDK (Sony Hack
    Development Kit) sensowne mogłoby się wreszcie stać pytanie: - A jaki
    najwyższy model pod tym chodzi? :)

    BTW: Bo Sony ma już pewne doświadczenia z "hackowaniem" własnego
    firmware - kiedyś im wyciekło "lewe" firmware leczące budyń na a900. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 3. Data: 2012-08-22 17:53:56
    Od: Jerzy Szczudłowski <j...@g...com>

    Podmiana podmianą ale jest jeszcze kwestia deszyfracji.