  • Data: 2012-06-28 18:01:18
    Temat: Re: szafki, szuflady i inne takie stolarskie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 28 June 2012 15:44:26 UTC+1, BartekK wrote:
    > W dzisiejszych "bogatych w możliwości" czasach mógłbyś choćby podeprzeć
    > dno takiej szuflady np jednym lub dwoma profilami C aluminiowym 5mm x
    > 10mm x 5mm, albo coś w tym stylu. Ale wg mnie to nie jest rozwiązanie,
    > żeby kupować/produkować guano a potem partyzanckimi metodami próbować
    > ratować sytuacje, skoro różnica ceny dna szuflady z HDF 4mm i płyty
    > meblowej 16 czy 18mm jest praktycznie pomijalna, a komplikacja produkcji
    > - prawie identyczna.

    Tak się mówi, a potem się okazuje że produkt trochę tylko lepszy od podstawowej
    wersji kosztuje dwa razy więcej. Oczywiście tłumaczy się to zwiększonymi kosztami
    produkcji :-)
    Po prostu, jak ktoś chce zapłacić więcej to się go doi, a potem się do tego dodaje
    różne filozofie i hasła w rodzaju "bo jesteś tego warta"...
    Krawcowa robiąca poprawki tanich seryjnych ciuchów jest w każdym centrum handlowym, z
    tego idzie żyć. Są ludzie którzy zawodowo zajmują się poprawianiem na przykład
    aparatów fotograficznych, nagle okazuje się że wgrywając software i dodając kilka
    uszczelek można zrobić wyższy model z niższego, o połowę tańszego...
    Konrad