  • Data: 2012-06-25 00:23:04
    Temat: Re: szafki, szuflady i inne takie stolarskie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK"
    > "W tych" znaczy w których?

    Zacytuję na co odpowiadałem.

    Użytkownik "BartekK"
    > Wolę skrzynkę samemu zrobic, przykręcona na X konfirmat bok z dołem 15 czy
    > 18mm jest jednak chyba sztywniejsze, niż blaszanka plus dykta ;)

    Odpowiadałem na szuflady typu TandemBox.
    http://www.docstoc.com/docs/26492160/TANDEMBOX-Slide
    s-Full-extension-sides
    Ta z linku co prawda niska, ale są też wysokie.

    Dla Ciebie najlepsze będę te rolkowe. I skrzynka z płyty 18 mm. Dno też z 18
    mm. Będzie pancerna.
    I nie musisz kombinować czym zrobić ten rowek. Bo w hurtowniach gdzie tną
    nie zawsze zrobią. A jak zrobią to niedokładnie.

    Robert