    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Date: Tue, 14 Jul 2009 03:27:23 +0200

    Kowalski wrote:
    > Jak zwykle, im więcej piszesz tym durniej piszesz Dominiczku.
    > Wykazujesz przy tym swoją mega ignorancję.

    Jak zwykle uraziło uczucia religijne, że o biednym uciśnionym olku prawdę
    mówią.

    > Zuiko 14-54mm wersja I nie powinna działać w trybie z AF Kontrast, a z
    > E-P1 działa. To taka dygresja.

    Czyżby się jednak dało tak po prostu potraktować obiektyw jako obiektyw, a
    nie elektroniczną choinkę? :)

    > Natomiast jeśli chodzi o sedno sprawy, to aby AF kontast był
    > wystarczająco szybki, obiektyw musi być obdażony pewną
    > funkcjonalnością. W stosunku do niektórych starszych szkieł z 4/3
    > wystarczy upgrade firmaware, co z resztą Olympus zapowiada.

    No popatrz się, jakoś inni producenci dają w LV możliwość korzystania
    nawet z najstarszych szkieł sprzed kilkudziesięciu lat. Nigdzie ktokolwiek
    nie robił problemów, prócz olka, który te szkła ma od kilku lat dopiero,
    każde z procesorkami i firmware, a jednak się nie da i póki co trzeba być
    zdanym na łaskę.

    > W nowych szkłach m4/3 dedykowanych do AF kontrast aplikowana jest nowa
    > funkcjonalność. Wystarczy spojrzeć na Panasonica G1, GH1 aby
    > stwiedzić, że ten patent pozwala osiągać szybkość AF porównywalny z
    > szybkością AF w lustrzankach.
    > Reszty nie chce mi się komentować bo to potok bzdur.

    Cena GH1 jest tak wysoce z czapy, że tylko taki fanatyk jak Ty mógłby to
    teraz kupić. Panas zapewnił sobie, że długo jeszcze GH1 będzie tylko
    ozdobą sklepów, a nie realnym produktem.

    d.