  • Data: 2009-07-13 14:56:34
    Temat: Re: system 4/3 a lustrzanka
    Od: Kowalski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lip, 16:48, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Ale w u4/3 już jest takowy:http://fourthirds-user.com/2009/04/the_bigges
    t_four_thirds_sensor_yet...

    Adekwatny link to tej informacji zamieściłem na początku dyskusji
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_frm/thread/3b731e99405df771?hl=pl#
    ale pewien muzykant skostniały w swoim ignoranctwie jeszcze sobie nie
    przyswoił tej wiedzy.

    PS
    Ale oczywiście po tej wypowiedzi będzie jak zwykle odwracał kota
    ogonem, albo strzeli focha i pobełkocze coś o kf ....