  • Data: 2012-03-02 09:28:28
    Temat: Re: syrena sport powróciła do świata żywych
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ukaniu" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:4f508380$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rekonstrukcja to raczej chyba nie jest jak dach ma według widzimisię pana
    > Mirosława? Ot taka wariacja na temat.

    trudno mówić o całkowicie zgdonej rekonstrukcji gdy jedynymi materiałami
    referencyjnymi są zdjęcia i publikacje. Nie ma wzorca konsruckyjnego i nie
    ma dokumentacji. Jak dla mnie facet i tak jest wielki. A co do dachu, to nie
    byłby przecież twórcą przez duże TWÓ gdyby nie dodał czegoś od siebie.
    Kurde nawet szyby gość indywidualnie dorabiał/zamawiał....
    --
    Jackare