-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: suweren nie rokuje
Date: Mon, 17 Dec 2018 13:34:02 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 32
Message-ID: <pv853r$tcp$1@node2.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<pv6i5t$q3a6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<1...@g...com>
<5c17713c$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<pv7tl3$mha$1@node2.news.atman.pl>
<a...@g...com>
<pv80ke$p6b$1@node2.news.atman.pl> <pv84pk$3ae$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-5-173-152-21.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1545050043 30105 5.173.152.21 (17 Dec 2018 12:34:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Dec 2018 12:34:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <pv84pk$3ae$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646279
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-17 o 13:28, Shrek pisze:
> W dniu 17.12.2018 o 12:17, Liwiusz pisze:
>> W dniu 2018-12-17 o 12:08, p...@g...com pisze:
>>> -- Przecież tu kierowca jechał wolno, nawet jakby jechał 20/h, to nie
>>> uchroni go to przed wybiegnięciem karła zza przeszkody.
>>>
>>> jest subtelna roznica w drodze hamowania i skutkach wypadku w
>>> zaleznosci od predkosci ale to juz sad wyceni
>>
>> Kilka metrów hamowania łącznie z reakcją, na śliskiej nawierzchni, to
>> nie była szybka jazda.
>
> Zgrubnie 20 metrów w 1.25s (policzyłem od wjazdu na czerwoną linie do
> bum - 5 sekund przy szybkości 0.25, oceniłem to na 20 mertów). 57 km/h -
> to nie jest odpowiednia prędkość do pokonywania przejść na nkórych nie
> mamy widoczności. Chyba że coś źle policzyłem, ale błąd IMHO nie
> powinien być większy niż 25%, więc i tak wychodzi w okolicy 50.
No widzisz, a inny chojrak pod komentarzami na YT z podobną precyzją i
opisem swoich metod obliczył 43-47km/h.
"Dystans od czerwonej kreski (po prawej) do samego początku pasów to
14-15 m (dane z Google maps), samochód pokonał ten dystans w 29 klatek
na sekundę, film jest w 25 FPS || 29/25 = 1,16 <- czas, w jakim pokonał
dystans (sekundy). Teraz obliczymy m/s (metry z Google maps / sekundy z
filmiku): 14/1,16 = 12.06 m/s i 15/1,16 = 12.93 m/s. || 12.06 m/s ->
43,5 km/h || 12.93 m/s -> 46,5 km/h. Więc można przypuszczać, że
kierowca jechał z prędkością 43-47 km/h"
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 17.12.18 13:34 Michał Jankowski
- 17.12.18 13:41 Shrek
- 17.12.18 13:45 z
- 17.12.18 13:48 z
- 17.12.18 13:50 Shrek
- 17.12.18 13:53 Shrek
- 17.12.18 13:58 p...@g...com
- 17.12.18 14:07 p...@g...com
- 17.12.18 16:03 j...@j...org
- 17.12.18 16:06 j...@j...org
- 17.12.18 16:07 Liwiusz
- 17.12.18 16:08 Liwiusz
- 17.12.18 16:24 Adam
- 17.12.18 16:30 Liwiusz
- 17.12.18 17:09 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A