  • Data: 2010-01-18 14:32:51
    Temat: Re: superheterodyna FM z MT 12/84
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. napisał(a):
    [ciap]
    > Nie pamietam.
    > Znalazlem tu http://www.datasheetarchive.com/BB113-datasheet.html
    > Ale to z 1977 i rubryka ilorazu jest dla niej nie wypelniona :-)
    > Za to inne maja od 1.4 do 6.8

    tu sprzedają te pojedyncze czeskie:
    http://sklep.monster.pl/ProduktSzczegoly.aspx?TowarI
    d=19203
    i nie wiem czemu je plątają z BB113. Oryginalna BB113 jest potrójna, ma
    pięć końcówek i jest w obudowie takiej coś jak BF194 tylko większej ze
    dwa razy, nie wiem jak się ona nazywa.

    > znalazlem BB112 - tez jej nie pamietam, ale jest dobra, wedle katalogu z
    > 1994.

    hm, ale takiej to nie widziałem w sprzętach dostępnych w okolicy,
    capacitance ratio 15, nieźle. Nie wiedziałem o jej istnieniu.

    Przed chwilą dopytałem też kolegi to on potwierdza, że BB113 jest z
    Trapera i ponoć była też w czymś jeszcze z końcowej działalności Diory.
    A głowica przestrajana cewkami wg niego to Safari 6 i chyba jeszcze
    Wiraż ale tu to nawet on się zapomina.
    Pewnie obecny naczelny EP wiedziałby najlepiej :-)

    Andrzej Kamieniecki