  • 1. Data: 2010-06-09 20:56:58
    Temat: studio i techniki fotografowania rośliń
    Od: "Marabutz" <m...@t...pl>

    bardzo ciekawy dokument
    http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLczYA4

  • 2. Data: 2010-06-10 09:38:58
    Temat: Re: studio i techniki fotografowania rośliń
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marabutz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:huov6o$r7f$1@opal.futuro.pl...
    > bardzo ciekawy dokument
    > http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLczYA4

    Przeciez wszystko o mozna w PSie zrobic ;)
    Bez statywu oczywiscie :)

  • 3. Data: 2010-06-10 09:41:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marabutz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > bardzo ciekawy dokument
    > http://www.youtube.com/watch?v=VrDnCLczYA4

    Zauwazyliscie, ze gos mial oslone p-sloneczna z kawalka
    jakiegos gluta zrobiona (07:06) - totalna amatorszczyzna ;)

  • 4. Data: 2010-06-11 08:35:59
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Zauwazyliscie, ze gos mial oslone p-sloneczna z kawalka
    > jakiegos gluta zrobiona (07:06) - totalna amatorszczyzna ;)

    A ja myślałem, że najważniejszy jest uzyskany efekt, a nie sprzęt. Cóż
    - człowiek omylny jest!

    Onanizm sprzętowy rośnie w siłę z roku na
    rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam i życzę udanych zdjęć niezależnie od posiadanego sprzetu
    Les

  • 5. Data: 2010-06-11 10:20:09
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 01:35:59 -0700 (PDT), Les napisał(a):

    > A ja myślałem, że najważniejszy jest uzyskany efekt, a nie sprzęt. Cóż
    > - człowiek omylny jest!

    No ale efekt jest stary, a sprzęt nowy - więc co w tym dziwnego że
    dyskutuje się o sprzęcie?

    Pozdrawiam,
    Henry