  • 1. Data: 2010-06-09 11:20:08
    Temat: mialem objawienie fotograficzne w sensie ze film :)
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Tytuł tego wątku musiał być utrzymany w tej konwencji. Otóż wczoraj
    oglądnąłem film, nie ważne o czym, pomińmy fabułę bo to kwestia
    gustu a o tych sie nie dyskutuje, dla mnie film ostatniego pięciolecia
    top 1 w obecnej chwili. Komedia ale tak przygnębiająco dołująca i
    smutna że aż boli i śmieszy zarazem. Ale idźmy do meritum bo otóż
    każda scena z tego filmu a jest tych scen około 20 może 30 nie ważne....
    zatem każda ta scena to jest tak dwa trzy mega odjechane kadry
    foto w swojej abstrakcji doprowadzone do perfekcji. I te trzydzieści
    kadrów zdjęciowych z tego filmu mogło by się złożyć na fantastyczną
    wystawę foto.
    Można ten film obejrzeć bez głosu, można go przewinąć i zatrzymać
    się na każdej scenie i popatrzyć na nią jak na jedno zdjęcie z małym
    dodatkiem ruchu i znikomą wręcz śladową dawką akcji.

    A zatem Panie i Panowie film ten nosi tytuł "Du Levande" i jest to
    garść doskonałych abstrakcyjnych zdjęć.

    pozdrawiam :)

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2010-06-09 11:41:18
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > Tytuł tego wątku musiał być utrzymany w tej konwencji. Otóż wczoraj
    > oglądnąłem film,

    Film?
    Sensie?
    Konwencja?

    NTG!!!
    O fotografii konwencjonalnej, w szczególności o slajdach fuji gadamy na
    pl.rec.foto

    Aha, i masz błąd w tłumaczeniu. Nie mówimy objawienie, tylko: wywołanie.

    ;-)

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-06-09 11:52:39
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 9 Cze, 13:20, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > dodatkiem ruchu i znikomą wręcz śladową dawką akcji.
    >
    > A zatem Panie i Panowie film ten nosi tytuł  "Du Levande" i jest to

    Faktycznie kadry z filmu są niezłe
    http://www.filmweb.pl/Do.Ciebie.Czlowieku/photos#pic
    ture-1

  • 4. Data: 2010-06-09 12:05:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Roger from Cracow" <r...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > dodatkiem ruchu i znikomą wręcz śladową dawką akcji.
    >
    > A zatem Panie i Panowie film ten nosi tytuł "Du Levande" i jest to

    Dzieki za polecenie, powinienes tez polubic "Mies vailla menneisyyttä" -
    mialem podobne skojarzenia wpatrujac sie w kadry na tym filmie. Szczegolnie,
    ze sposob snucia historii zostawia sporo czasu na podziwianie obrazow.

    Pozdrawim
    Kamil

  • 5. Data: 2010-06-09 13:40:34
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Aha, i masz błąd w tłumaczeniu. Nie mówimy objawienie, tylko: wywołanie.

    ale mnie sie ten film wywołał przez objawienie :) taki proces chemiczny, mało
    znany :)

    Roger

  • 6. Data: 2010-06-09 13:41:20
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Faktycznie kadry z filmu są niezłe
    > http://www.filmweb.pl/Do.Ciebie.Czlowieku/photos#pic
    ture-1

    i to jest kwintesencja tego o czym pisałem.

    Roger

  • 7. Data: 2010-06-09 15:50:43
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Roger from Cracow napisał(a):

    > ale mnie sie ten film wywołał przez objawienie :) taki proces chemiczny,
    > mało znany :)

    Nosz mówię, chemia też NTG ;-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2010-06-10 19:49:10
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

> [...]
    > dodatkiem ruchu i znikomą wręcz śladową dawką akcji.
    >
    > A zatem Panie i Panowie film ten nosi tytuł  "Du Levande" i jest to

    Dzieki za polecenie - a co powiesz na to ? (wiem pewnie znasz ;)

    http://www.filmweb.pl/Angelus/photos#

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 9. Data: 2010-06-10 20:25:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > dodatkiem ruchu i znikomą wręcz śladową dawką akcji.
    >
    > A zatem Panie i Panowie film ten nosi tytuł "Du Levande" i jest to

    A jaki mieli obiektyw? ;)
    Dobra, żartowałem. Cieszy mnie ewolucja wątków :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl