  • 121. Data: 2011-12-05 11:28:55
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/12/2011 23:55, Andrzej Lawa wrote:

    > Raczej siedzi i się nudzi, więc sobie ogląda coś, czego obiektywnie nie
    > ma potrzeby oglądać. Zobaczył jedno zdjęcie z gołą babą - podniecił się
    > i chciał więcej... a tam dziadzio i niemowlę. No i sobie w świetle
    > swojego podniecenia skojarzył dziadzia i niemowlę z seksem.

    Byłeś ty chociaż raz w labie? Takim, gdzie wkłada się
    karte/płytę/cokolwiek do maszyny i na ekranie zaznacza zdjęcia do druku?
    Tak, tym ekranie, gdzie widać miniaturki? Potem bierze je w rękę i
    pakuje do koperty?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 122. Data: 2011-12-05 12:24:14
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.12.2011 12:00, Marek Wyszomirski wrote:

    > Natomiast laborant w labie po obejrzeniu wykonywanych odbitek podjął
    > podejrzenie zaistnienia przestępstwa i zawiadomił o tym policję. Czy
    > słusznie - nie mnie decydować - zwłaszcza w sytuacji, gdy znam tylko
    > niektóre, te mniej kontrowersyjne zdjęcia. Nie ryzykowałbym jednak w
    > takiej sytuacji potępiania laboranta - aby się w takiej sprawie
    > odpowiedzialnie wypowiedzieć trzeba by znać dokładnie wszystkie
    > okoliczności.

    Taki jest trynd teraz. Każde zdjęcie dziecka nie ubranego całkowicie to
    musi być już pornografia dziecięca. Ale jeśli jeden pan socjolog lansuje
    tezę, że wokół placów zabaw krążą pedofile z aparatami i fotografują
    dzieci. Nie wiem kogo podnieca dziecko na huśtawce, ale to już tajemnica
    tego pana.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 123. Data: 2011-12-05 12:25:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2011 13:24, b...@n...pl pisze:

> [...]
    > tezę, że wokół placów zabaw krążą pedofile z aparatami i fotografują
    > dzieci. Nie wiem kogo podnieca dziecko na huśtawce, ale to już tajemnica

    Śmiem twierdzić, że to jego bardzo mroczna tajemnica ;->

  • 124. Data: 2011-12-05 13:51:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4...@n...home.net.pl>, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    > Nie rozumiesz.
    > Praworządny obywatel zakwalifikuje wszystko co odbiega od normy w jego
    > mniemaniu i poinformuje o tym władze.
    > I tak być powinno. To jest obywatelska postawa.
    > Ty byś chciał, żeby ci gośnie nic nie kwalifikowali. Dla tego napisałem
    > o tym bardziej dosadnie w innej wiadomości. Teraz wyobraź sobie, że
    > pedofil przynosi porno zdjęcia do labu i wszystkich gówno to obchodzi.
    >
    > I tak naprawdę nie chodzi o to, jak to zakwalifikował laborant i
    > ochroniarz, ważne że zachowali się relatywnie poprawnie.

    Nie.
    Chodzi mi o to, ze dorosly czlowiek powinien mniej wiecej wiedziec co to
    jest pornografia. Zwlaszcza taki ktory pracuje w Saturnie i rozne
    zdjecia oglada.
    A nie dzialac na zasadzie psa Pawlowa.
    I przestan demagogizowac.

    TA

    TA

  • 125. Data: 2011-12-05 15:39:10
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-12-05 09:24:56 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > jak pisałem o ławach
    > kradnących samochody

    Coś Ci się mocno porąbało, przestań w końcu palić te skręty. Nigdzie
    nie napisałem, że ktoś kradł samochody.

    --
    200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 126. Data: 2011-12-05 15:40:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 12:24, b...@n...pl wrote:

> [...]
    > tezę, że wokół placów zabaw krążą pedofile z aparatami i fotografują
    > dzieci. Nie wiem kogo podnieca dziecko na huśtawce, ale to już tajemnica

    A w Irlandii same się gwałciły przez dziesięciolecia, co nie? W końcu
    pedofilia to wymysł socjologów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 127. Data: 2011-12-05 15:56:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JA wrote:
    > Po pierwsze, to widać i ludzie mają prawo oceniać. Błędne oceniać
    > także mają prawo. Mają też prawo poinformować władze, że ktoś
    > przyniósł jakieś dziwne zdjęcia do zrobienia.

    każdy średnio normalny człowiek wpadnie na pomysł że kontrowersyjne zdjęcia
    należy oddać do zaufanego labu który nas zna lub lepiej samemu sobie
    wydrukować na odpowiedniej drukarce.

    Ludzie sami sie proszą o kłopoty a potem płaczą.

    Coś jakby złodziej zgłosił na policję że ukradziono mu samochód pełen
    przedchwilą skradzionych fantów i zdziwił siue że policja go aresztowała
    zamiast złapać złodziei a towar mu oddać.

  • 128. Data: 2011-12-05 16:43:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jbg3f7$3dc$1@news.task.gda.pl>, "p 47" <k...@w...pl>
    wrote:

    > Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

    Ochroniarz_do_artystk

    > To, co obywatel powinien zrobić zawsze w przypadku podejrzenia, że łamane
    > jest prawo,- złożyć zawiadomienie do organów ścigania/prokuratury o
    > podejrzeniu popełnienia przestepstwa, oraz, w miarę możliwości, zabezpieczyć
    > dowody.

    Ale przeciez nic takiego nie mialo miejsca.
    To byl akurat wytwor wyobrazni kolegi JA.

    TA

  • 129. Data: 2011-12-05 16:50:23
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 05.12.2011 16:40, kamil wrote:

    > A w Irlandii same się gwałciły przez dziesięciolecia, co nie? W końcu
    > pedofilia to wymysł socjologów.

    Może mi wytłumaczysz jaki wpływ mają zdjęcia dzieci na karuzeli na
    liczbę przypadków pedofilii? Większość przypadków wykorzystywania
    seksualnego dzieci ma miejsce w kręgu rodzinnym i kręgu najbliższych
    znajomych. Wujkowie, ciocie (tak, kobiety też w tym uczestniczą), pijani
    tatusiowie, ojczymowie, kuzyni, przyjaciele domu. Tylko, że problem jest
    zbyt trudny, wygodniej złapać kogoś kto przyniesie nagie zdjęcie do
    labu, nie mające nic wspólnego z pornografią.
    Szkolenie dla nauczycieli, pielęgniarek środowiskowych, katechetów
    dałoby więcej niż te wszystkie akcje. W tej chwili jak ktoś coś wie, to
    siedzi cicho. To jest realny problem, który ciężko rozwiązać, więc nikt
    o nim nie wspomina.
    Co ciekawsze, w Japonii można legalnie kupić komiksy z pornografią, w
    tym dziecięcą, a jest to kraj o najniższej liczbie aktów przemocy na tle
    seksualnym. Więc jedno z drugie w żaden sposób nie jest powiązane, liczy
    się cała kultura społeczna. U nas niestety dzieci traktowane są często
    jak rzeczy.

    --
    http://szumofob.eu

  • 130. Data: 2011-12-05 16:51:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2011 16:40, kamil pisze:

    > A w Irlandii same się gwałciły przez dziesięciolecia, co nie? W końcu
    > pedofilia to wymysł socjologów.

    A w Oświęcimiu masowo mordowali ludzi. Wcześniej robiąc im zdjęcia.
    Zatem wg. twojej teorii - jeśli zrobisz komuś zdjęcie, to planujesz go
    zagazować a potem spalić...