  • 131. Data: 2011-12-05 16:51:28
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 16:50, b...@n...pl wrote:

> [...]
    > labu, nie mające nic wspólnego z pornografią.
    > Szkolenie dla nauczycieli, pielęgniarek środowiskowych, katechetów
    > dałoby więcej niż te wszystkie akcje. W tej chwili jak ktoś coś wie, to
    > siedzi cicho. To jest realny problem, który ciężko rozwiązać, więc nikt
    > o nim nie wspomina.
    > Co ciekawsze, w Japonii można legalnie kupić komiksy z pornografią, w
    > tym dziecięcą, a jest to kraj o najniższej liczbie aktów przemocy na tle
    > seksualnym. Więc jedno z drugie w żaden sposób nie jest powiązane, liczy
    > się cała kultura społeczna. U nas niestety dzieci traktowane są często

    Mówisz o tej samej Japonii, w której modne ostatnio stało się
    onanizowanie w miejscu publicznym i kończenie sprawy na głowie
    przechodzącej obok ładnej dziewczyny?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 132. Data: 2011-12-05 16:51:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 16:51, Andrzej Lawa wrote:

    > A w Oświęcimiu masowo mordowali ludzi. Wcześniej robiąc im zdjęcia.
    > Zatem wg. twojej teorii - jeśli zrobisz komuś zdjęcie, to planujesz go
    > zagazować a potem spalić...

    Wg. twojej teorii zaś pracownik labu widząc gołe dzieci ma nie reagować.

    Odpowiedz prosto tak lub nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 133. Data: 2011-12-05 16:53:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2011 16:39, JA pisze:

    > Coś Ci się mocno porąbało, przestań w końcu palić te skręty.

    No i kolejne pomówienie do kolekcji.

  • 134. Data: 2011-12-05 16:54:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2011 17:51, kamil pisze:

    > Mówisz o tej samej Japonii, w której modne ostatnio stało się
    > onanizowanie w miejscu publicznym i kończenie sprawy na głowie
    > przechodzącej obok ładnej dziewczyny?

    Byłeś i widziałeś?

    Czy raczej jest to opowieść z cyklu "Żydzi robią macę z chrześcijańskich
    dzieci"?

  • 135. Data: 2011-12-05 16:55:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 16:54, Andrzej Lawa wrote:

    > Byłeś i widziałeś?
    >
    > Czy raczej jest to opowieść z cyklu "Żydzi robią macę z chrześcijańskich
    > dzieci"?

    Zorzy polarnej też nie widziałem na własne oczy. Pozwolisz, że nie będę
    w pracy za wiadomościami o tym googlował.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 136. Data: 2011-12-05 16:57:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 16:55, kamil wrote:

    > Zorzy polarnej też nie widziałem na własne oczy. Pozwolisz, że nie będę
    > w pracy za wiadomościami o tym googlował.

    Zresztą analogicznie - byłeś w labie? Widziałeś te zdjęcia?

    No to nie pieprz i odpowiedz na moje pytanie - czy pracownik labu
    powinien reagować widząc nagie dzieci na zdjęciu.

    Tak albo nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 137. Data: 2011-12-05 17:10:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Wg. twojej teorii zaś pracownik labu widząc gołe dzieci ma nie reagować.
    >
    > Odpowiedz prosto tak lub nie.

    Wręcz nie powinien. Jeśli będzie miał jakaś "reakcję - to pedofil.

    O, masz tutaj:

    http://www.askamum.co.uk/upload/7557/images/10001452
    _crop.jpg

    I co, masz reakcję? I polecisz z donosem, że pornografię
    rozpowszechniam? To leć! Skorzystam by złożyć wniosek o wysłanie ciebie
    na badanie psychiatryczne...

    Generalnie wystarczy wrzucić w google "kąpiel dziecka" i zaraz wyskoczy
    mnóstwo zdjęć z nagimi bobasami dotykanymi przez dorosłych... bo
    wiadomo, że dziecko w kąpieli należy utrzymywać i myć telekinetycznie, a
    nie dotykać.

    O, o! Albo poszukaj w bibliotece książki "Z kamerą i strzelbą nad Mato
    Grosso" nieodżałowanego Antonio Halika. I donoś, donoś aż pękniesz.

  • 138. Data: 2011-12-05 17:16:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2011 17:57, kamil pisze:

> [...]

    Ja też nie, ale wiem na czym polega, znam jej naukowe wytłumaczenie,
    wiem że może istnieć i widziałem wiarygodne reportaże i zdjęcia z wielu
    różnych źródeł.

    > Zresztą analogicznie - byłeś w labie? Widziałeś te zdjęcia?

    Pokazano je pod tamtym adresem.

    > No to nie pieprz i odpowiedz na moje pytanie - czy pracownik labu
    > powinien reagować widząc nagie dzieci na zdjęciu.

    Jak pisałem: jeśli zwykłem zdjęcie gołego bobasa wywoła w nim reakcję -
    to jest pedofilem. U zdrowych psychicznie ludzi nagie niemowlę nigdy w
    życiu nie skojarzy się z seksem...

  • 139. Data: 2011-12-05 17:24:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 17:16, Andrzej Lawa wrote:

    > Ja też nie, ale wiem na czym polega, znam jej naukowe wytłumaczenie,
    > wiem że może istnieć i widziałem wiarygodne reportaże i zdjęcia z wielu
    > różnych źródeł.

    Niejedna praca naukowa powstała na temat japońskiej kultury.

    > Pokazano je pod tamtym adresem.

    Tylko jedno, i to nie kluczowe.

    > Jak pisałem: jeśli zwykłem zdjęcie gołego bobasa wywoła w nim reakcję -
    > to jest pedofilem. U zdrowych psychicznie ludzi nagie niemowlę nigdy w
    > życiu nie skojarzy się z seksem...

    "akty przedstawiające sześćdziesięcioro modeli w różnym wieku - w tym
    dwójki dzieci w wieku 6 lat ". 6-letnie dzieci to niemowlaki?

    Co to za idiotyczny argument to "zdrowych psychicznie ludziach"?
    Rozumiem, że skoro zdrowy psychicznie człowiek nie trzyma zwłok dzieci w
    beczkach za domem, to na ich widok powinien pomyśleć "pewnie świniaki na
    święta" i nic nie robić? A jak zareaguje, to znaczy że sam pewnie jest
    świrem?

    W jakim świecie ty żyjesz? Odpowiesz w końcu na moje pytanie? Jest
    bardzo proste i wymaga prostej odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 140. Data: 2011-12-05 17:28:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/12/2011 17:10, Andrzej Lawa wrote:

    > Wręcz nie powinien. Jeśli będzie miał jakaś "reakcję - to pedofil.

    I złodziej, bo każdy pijak to złodziej. Z każdym zdaniem pogłębiasz
    głupotę swojej argumentacji.

> [...]
    > mnóstwo zdjęć z nagimi bobasami dotykanymi przez dorosłych... bo
    > wiadomo, że dziecko w kąpieli należy utrzymywać i myć telekinetycznie, a

    Miałem nadzieję, że rozumiesz róznicę między kapielą niemowlaka, a
    _aktami_6_letnich_dzieci_. Nie pierwszy raz przeliczyłem inteligencję
    rozmówcy, trudno.

    > O, o! Albo poszukaj w bibliotece książki "Z kamerą i strzelbą nad Mato
    > Grosso" nieodżałowanego Antonio Halika. I donoś, donoś aż pękniesz.

    I zanosili te prace do labu w supermarkecie, gdzie pracownikowi
    regulamin każe zgłaszać takie zdjęcia?

    Czy pracownik to ekspert? Jak ma odróżnić zdjęcie pedofilskie od
    wielkiej sztuki kolejnej absolwentki z aparatem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net