  • Data: 2011-12-08 04:10:31
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości
    news:mph4r8-kp7.ln1@bozon.softax.pl...

    > Kłamiesz, anonimie, kłamiesz...

    Marny manipulatorze, który zasłania się tym, że GWniana umiesciła TERAZ
    jedno aseksualne zdjęcie 3- tygodniowego niemowlecia , ale już zdjęć
    pozostałych dwojga 6- letnich już nie..

    > Policja też wiedziała tak samo... Nawet śledztwa nie wszczęła.

    Niezaleznie od tego, czy policja w tym wypadku powinna, czy tez nie
    wszczynac postępowanie to (jesli zrobic wyjątek i uwierzyć informacjom z
    GWnianej) w tej konkretnej sprawie zaniechała postępowania w oparciu o
    fałszywe przesłanki,- tak jak juz pisałem w innym poście nie ma bowiem
    znaczenia, że autorka zdjęć uważa się
    za artystkę, że to wg niej był akt twórczy, ani to, że dzieci wystepowały
    tam za zgodą rodziców. Istotne jest jedynie, czy zdjęcia te spełniały, czy
    też nie (bardzo
    skądinąd obecnie zamazane) kryterium pornografii i zadziwiajace jest, ze ten
    aspekt nie był wnikliwie rozpatrywany (w każdym razie artykuł koncentruje
    się na okolicznościach pobocznych).
    Przypominam, że np. osławionego psychologa dr Samsona skazano na OIDP 8 lat
    za pedofilię właśnie w oparciu o dowody w postaci zdjęc nagich dzieci, mimo,
    że miał on większy formalną podstawę do ich wykonywania jako znany seksuolog
    o renomie międzynarodowej prowadzący badania i terepię problemów seksualnych
    u dzieci.
    Tymczasem GWniana usiłuje wmówić (do tego bowiem ton artykułu sprowadza się)
    , że jesli ktos podaje się za artystę (jako student szkoły filmowej;-) to z
    góry ma być zwolniony z oceny jego twórczości (albo tfurczości;-) i biada
    maluczkim, jesli kwestionują (zgodnie z przepisami prawa!) to jego
    przeświadczenie..

    Zauważę na marginesie, że nie kto innych jak GWniana wbrew treści artykułu
    publikując na portalu zaledwie 4 zdjęcia ze istniejących 182 sama uznała że
    oglądać je moga wyłącznie osoby pełnoletnie;- dlaczego, skoro to ma być
    jakoby czysta sztuka zamyka do niej dostęp młodocianym; -ot typowa
    michnikowska hipokryzja...
    Dodam też, że cytuje też tam kogoś, kto w tymże Saturnie wywoływał zdjęcia z
    plazy swoich rozebranych kilkuletnich dzieci i nie wzbudziły one żadnej
    reakcji TYCH SAMYCH pracowników, a więc kontekst i upozowanie zdjęć
    rozebranych dzieci z artykułu musiał być taki, że odbiegał on od podobnych
    niewinnych sytuacji i wzbudzał złe podejrzenia.