  • Data: 2011-12-09 23:52:11
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:jbsahl$5ur$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2011-12-09 05:26, p 47 pisze:

    (...)

    > Widzę, że musze mnapisać wyraźnie - na zasadzie 'kawa na łąwę'.
    > Używanie określenia 'moher' w celu obrażenia grupy ludzi jest chamstwem.
    > Określanie premiera jako 'Hr. Tusk' czy gazety Wyborczej mianem 'Gwniana'
    > jest takim samym chamstwem.
    > I niestety Twoje tego typu teksty odbieram jako chamskie.

    Trudno!
    A zgodnie z przywołaną przez ciebie zasadą "kawa na ławę", skoro inaczej nie
    zrozumiałes napiszę wyraźnie:
    Teksty zamieszczane w GWnianej i w ogólnosci cała jej manipulacyjna rolę w
    polskim zyciu społecznym uważam za własnie "gów..ne",.
    Nic nie uzasadnia dziwacznego poglądu, że uznawanie tych tekstów i roli tej
    gazetki za, skrótowo mówiąc, gów..ne nalezy uznać za chamstwo, bo niby
    dlaczego taki pogląd miałby być zabroniony! Nie znajduję zatem powodu abym
    miał tę moją opinię ukrywać, a więc nie widzę też powodu, abym musiał swój
    na ten temat pogląd ukrywac za dlekatnymi słówkami, czy inaczej maskowac i
    rezygnowac z nazywania rzeczy po imieniu tj. nazywania tej gazetki własnie
    GWnianą, czyli tak, jak na to wg mnie w pełni zasługuje.
    Oczywiście masz prawo do posiadania na ten temat innego zdania i zachwycac
    się tym MZ kiepskim piśmidłem wydawanym przez półinteligentów dla
    ćwierćinteligentów, ale nie narzucaj mi ukrywania mojego!
    Co do "Hr. Tuska" to biorąc pod uwagę znane powszechnie fakty tj. np. to, że
    rodzona babcia tegoż pana do konca zycia nie zechciała nauczyć się mówić po
    polsku (a przeżyła ponad 20 lat już w PRL-u!) , na to, ze długo u niego w
    domu mówiono po niemiecku, tak, że nawet dzieci z podwórka uważały go i
    innych członków rodziny za Niemców, że rodzona siostra o równie jak jego
    rdzennie polskim imieniu Sonia;-) jest czynnym członkiem ziomkostw
    niemieckich w RFN, że jego rodzona ciotka była szefową w Gdansku
    nazistowskiej, paramilitarnej organizacji BDM i jako wysoki funkcjonariusz
    aparatu władzy zasłuzyła na ewakuację na pkładzie "Gustloffa" (wszystkie te
    dane z różnych publikacji autorstwa własnie Herr Tuska, tyle, ze z okresu,
    gdy nie przypuszczał, jaka karierę zrobi) uwazam, ze nie ma nic
    niestosownego w tytułowaniu go Herr tym bardziej, że to słowo Herr jako
    żywo nie jest obraźliwe (a nawet wprost przeciwnie!), a co najwyżej ma na
    celu przypomniec pewne FAKTY, dziwnie chętnie przez mainstreamowe media
    pomijane.
    Jesli masz powyższe i podobne okoliczności za nic nie znaczące i zupełnie
    nie obciążające to nie widzę powodu, dlaczego miałoby cię draznić ich
    pośrednie przypominanie..;-)