  • Data: 2011-12-05 18:12:30
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/12/2011 17:56, Andrzej Lawa wrote:

    > Źródło poproszę.

    Mam za ciebie zadanie domowe odrabiać? To ty stawiasz tezę, to jej broń.

    > Jedno? To masz zepsutą przeglądarkę. Albo klasyczny PEBKaC ;->

    Jedno zdjęcie dziecka, niemowlaka konkretnie. Zabawny jesteś, ale znów
    nie wyszło.

    > Dokładnie. Akty.

    I student dorabiający w labie po godzinach ma obowiązek odróżnić akt od
    pedofilii? Od tego są inni ludzie.

    Mam nie zgłaszać zakapturzonego młodzieńca wchodzącego przez okno do
    sąsiada? Przecież może to jego syn, tylko kluczy zapomniał, co tam będę
    kapować.

    > Nie. Czy to o oznacza, że "dopiero" widok 6-latka wywołuje u ciebie
    > skojarzenia z seksem?

    To oznacza, że znów palnąłeś bzdurę i w przezabawny sposób próbujesz z
    tego wybrnąć.

    > Słyszałeś kiedyś o gramatyce? Twój bełkot jest niezrozumiały!

    Słyszałeś kiedyś o logice?

    > Ty nic nie rozumiesz....

    Z Twoich wypocin ani trochę. :-)

    > Nie, nie, to są właśnie urojenia - zupełnie jak twoje, ale "w drugą
    > stronę". Ty widzisz seks na zdjęciu bez seksu, a teraz piszesz o kimś,
    > kto widząc ludzkie zwłoki ich nie dostrzega.

    Ja widzę? Rozmawiamy o pracowniku labu. A ten zobaczył nagie dziecko.

    > Odpowiedziałem. Naucz się czytać i myśleć logicznie, to może zrozumiesz
    > moją odpowiedź.

    Głupiś i tyle, ale zabawnie się dyskutuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net