  • Data: 2011-12-05 18:04:44
    Temat: Re: stroze moralnosci w Saturnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2011 18:28, kamil pisze:

    > I złodziej, bo każdy pijak to złodziej.
    > Z każdym zdaniem pogłębiasz
    > głupotę swojej argumentacji.

    Zatem twierdzisz, że jeśli komuś gołe dziecko kojarzy się z seksem, to
    nie ma skłonności pedofilskich? Obawiam, się, że to jest właśnie
    definicja tej dewiacji - dla nich dziecko to obiekt seksualny. Dla ludzi
    zdrowych - nie.

    [ciach]

    > Miałem nadzieję, że rozumiesz róznicę między kapielą niemowlaka, a
    > _aktami_6_letnich_dzieci_.

    Czy ta różnica wywołuje u ciebie reakcję seksualną?

    > Nie pierwszy raz przeliczyłem inteligencję
    > rozmówcy, trudno.

    Przeliczyłeś? Na palcach?

    > I zanosili te prace do labu w supermarkecie, gdzie pracownikowi
    > regulamin każe zgłaszać takie zdjęcia?

    Nie wiem, gdzie wywoływali - spytaj się.

    > Czy pracownik to ekspert? Jak ma odróżnić zdjęcie pedofilskie od
    > wielkiej sztuki kolejnej absolwentki z aparatem?

    Nie trzeba być ekspertem. Wystarczy umieć logicznie myśleć.