  • 1. Data: 2009-11-14 20:17:31
    Temat: strona dla firmy w niemczech
    Od: Siekierap <b...@g...com>

    Czesc.
    Pierwszy raz robie strone dla firmy po za granicami kraju. Mam pytanie
    do osob, ktore juz cos takiego robiły. Na co zwrocic uwage? Czy moge
    hosting i domene (.de) kupic u nas? Nie znam jezyka niemieckiego wiec
    chce uniknac wszystkiego do czego bedzie potrzebny. I na koniec czy
    rejestracje w google musi sie odbyc w niemieckim google? O czym
    jeszcze pamiętać ?
    Dziekuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-11-14 22:15:59
    Temat: Re: strona dla firmy w niemczech
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 12:17:31 -0800 (PST), Siekierap napisał(a):

> [...]
    > chce uniknac wszystkiego do czego bedzie potrzebny. I na koniec czy
    > rejestracje w google musi sie odbyc w niemieckim google? O czym

    Najważniejsze jest to, żeby umieścić stronę w niemieckim Internecie.
    Niestety dostęp do niego oferują tylko firmy niemieckie, ale znajomość
    języka niekoniecznie jest potrzebna - istnieją firmy, które swoją ofertę
    kierują do obcokrajowców.

    A jeśli chodzi o google, to jeśli chcesz (a pewnie chcesz), żeby wyniki
    wyszukiwania były widoczne w Niemczech, to musisz zarejestrować stronę w
    Niemczech. Dobrą praktyką też jest jednoczesna rejestracja w googlu
    europejskim (albo nawet światowym), tak żeby ludzie z poza Niemiec też
    mogli znaleźć stronę tej firmy.

  • 3. Data: 2009-11-15 01:17:01
    Od: Żanet Kaleta <n...@b...mnie.spam.moze.zalac.sorki>

    Użytkownik "S" <a...@a...abc> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niestety dostęp do niego oferują tylko firmy niemieckie, ale znajomość
    > języka niekoniecznie jest potrzebna - istnieją firmy, które swoją ofertę

    Ciekawe dlaczego najważniejsze i co to jest niemiecki internet ?

    heheheheh

  • 4. Data: 2009-11-15 10:38:23
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Mnóstwo razy to robiłem i szczerze mówiąc nigdy nie wpadłem na to aby w
    ogóle zastanawiać się nad tym tematem o ile stosuje się kodowanie
    "uniwersalne" UTF-8.

    > Czy moge

    Oczywiście. Hosting u operatora, który ma dobrze widziane łącza w Europie.
    Na swoim, krajowym serwerze mam kilka niemieckich serwisów i przez ostatnie
    lata żaden z klientów nie narzekał. Nie chcę sugerować hostingu - najlepiej
    poprosić klienta z Niemiec aby puścił pingi na kilka adresów operatorów
    jakie mu podasz. Poszukaj w Googlach - pewnie znajdziesz stronę WWW, która
    to potrafi zrobić z różnych lokalizacji na świecie.

    > Nie znam jezyka niemieckiego wiec

    Nie trzeba - polskie serwisy w niemieckim Google też znajdziesz tak samo jak
    niemieckie w polskim.

    > Najważniejsze jest to, żeby umieścić stronę w niemieckim Internecie.

    Nie ma takiego pojęcia jak niemiecki internet.

    > Niestety dostęp do niego oferują tylko firmy niemieckie, ale znajomość
    > języka niekoniecznie jest potrzebna - istnieją firmy, które swoją ofertę
    > kierują do obcokrajowców.

    Jeżeli nawet istnieją takie firmy hostingowe, które blokują widoczność
    swoich serwerów do obszaru danego państwa, to należy jak ognia wystrzegać
    się takich firm zamiast w nie brnąć.

    > A jeśli chodzi o google, to jeśli chcesz (a pewnie chcesz), żeby wyniki
    > wyszukiwania były widoczne w Niemczech, to musisz zarejestrować stronę w
    > Niemczech.

    Wybacz, ale to kompletna bzdura do wykazania w 30 sekund.

    > Dobrą praktyką też jest jednoczesna rejestracja w googlu
    > europejskim (albo nawet światowym), tak żeby ludzie z poza Niemiec też
    > mogli znaleźć stronę tej firmy.

    Wydaje mi się, że ktoś udzielił Tobie nieprawdziwych informacji. Zanim coś
    opublikujesz to sam sprawdź czy jest tak jak ktoś Ci powiedział.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2009-11-15 11:25:08
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marek pisze:
    > Oczywiście. Hosting u operatora, który ma dobrze widziane łącza w Europie.
    > <cut>
    > Nie ma takiego pojęcia jak niemiecki internet.

    Takiego pojecia jak niemiecki internet nie ma, a dobrze widziane z
    Europy lacza sa wielokrotnie wystarczajace. Ale czesto warto sie
    rozejrzec za operatorem, ktory ma faktyczne liczne styki w _niemieckich_
    *IXach (punktach wymiany ruchu), a nie routuje do Niemiec przez Level3,
    OpenTransit czy Telię.

    To ta sama sytuacja co z hostingiem _duzych_ polskich rzeczy -
    wybierzesz Amsterdam, czy serwerownie w Warszawie wpieta do WIXa i
    PL-IXa, z dobrym stykiem z &TP?

    Inna rzecz, ze w 99% zastosowan normalnych stron internetowych roznice
    sa pomijalne, chyba, ze mowimy o naprawde duzym ruchu i wielkiej
    odwiedzalnosci.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 6. Data: 2009-11-15 19:38:07
    Od: Żanet Kaleta <n...@b...mnie.spam.moze.zalac.sorki>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Projektowanie i realizacja witryn WWW
    > m...@m...net, http://www.maticomp.net
    > "One man can make a difference" - Wilton Knight

    Acha, dodam, że niemiecki DNS ma swoje specyficzne wymagania dotyczące
    nameserverow obsługujących domenę: musi być odpowiednio szybki czas dostępu
    do
    tych nameserwerów, inaczej może być problem z rejestracją domeny u nich

    Pozdrawiam
    Żanet Kaleta

  • 7. Data: 2009-11-15 20:01:05
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    Zobacz ile polskich firm hostingowych ma serwery w niemczech.
    hosteurope, hetzner, webtropia itd. Co to za różnica?