  • 1. Data: 2009-11-15 11:36:43
    Temat: object HTMLIFrameElement - jak pobrać zawartość?
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Witam

    Mam taki problem i liczę że jakoś mi pomozecie. Mam sobie edytor w JS
    i potrzebuję wyciągnąć z niego bez przeładowania zawartość (czyli to
    co się wpisuje) Wykorzystuję do tego Ajax i mam sobie w skrybcie coś
    takiego:
    var zawartosc = document.getElementById('id_edytor');

    w odpowiedzi dostaję HTMLIFrameElement

    a chcę wyciągnąć to co się wpisuje w ten edytor

    Jak to zrobić? Jak się odwołać do tego obiektu HTMLIFrameElement ?

    Będę wdzięczny za pomoc i podpowiedzi.
    z góry dzięki
    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2009-11-15 11:48:12
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Kurcze już widzę że mi to nie zwróci zawartości bo ten obiekt
    przechowuje tylko atrybuty a nie zawartosć:(

  • 3. Data: 2009-11-15 15:00:50
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Slawomir wrote:
    > Mam taki problem i liczę że jakoś mi pomozecie. Mam sobie edytor w JS
    > i potrzebuję wyciągnąć z niego bez przeładowania zawartość (czyli to
    > co się wpisuje)

    Poszukaj w dokumentacji tegoż edytora.

  • 4. Data: 2009-11-15 16:12:09
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    > Poszukaj w dokumentacji tegoż edytora

    Dokumentacja niestety jest skromna i coś kombinowałem z funkcją
    get_content() ale jak robię var zawartosc = document.getElementById
    ('id_edytor').get_content() czy arr['id_edytor'].get_content() dostaje
    błąd.
    Cała dokumentacja to tyle: http://code.google.com/p/lwrte/wiki/API
    Dla mnie to czarna magia:(

    pozdrawiam
    Slawek

  • 5. Data: 2009-11-16 10:54:49
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Slawomir wrote:
> [...]
    > get_content() ale jak robię var zawartosc = document.getElementById
    > ('id_edytor').get_content() czy arr['id_edytor'].get_content() dostaje

    To bardziej na pl.comp.lang.javascript ;)
    Pokaż jak inicjujesz edytor, tj. funkcję którą wywołujesz aby włączyć
    edytor na stronie.

  • 6. Data: 2009-11-16 11:26:43
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    > To bardziej na pl.comp.lang.javascript ;)
    > Pokaż jak inicjujesz edytor, tj. funkcję którą wywołujesz aby włączyć
    > edytor na stronie.

    Nie chciałem dublować wiadomości a generalnie Ci co zaglądają na
    pl.comp.javascript też zaglądają tu:)
    edytor to tak wywołuje
    w JS
    $(document).ready(function() {
    var arr = $('.rte1').rte({
    css: ['style.css'],
    controls_rte: rte_toolbar,
    controls_html: html_toolbar
    });

    $('#id_edytor').rte({
    css: ['style.css'],
    width: 670,
    height: 200,
    controls_rte: rte_toolbar,
    controls_html: html_toolbar
    }, arr);
    });

    później wywołuję w html
    <textarea id="id_edytor" class="rte2" name="id_edytor" style="width:
    600px"> </textarea>

    w ogóle mi nie przekazuje danych z tego edytora (z innych pól
    formularza bez problemu) jak zrobię coś takiego
    <input type="file" name="filelogo" onchange="this.form.submit();" />

    W sumie dlatego chciałem też wyciągnąć te dane w axaj aby je sobie
    zapisać do zmiennej sesyjnej i gdy wywoła submit dla tego file to i
    tak będę miał zapisaną zawartość textarea
    Co dziwne gdy robię normalnie w submit butonem <input
    type="submit" ..... to formularz przesyła postem zawartość textarea
    czyli tego edytora.
    No cienki jestem z tego JS i naprawdę nie wiem co z tym począć:(

    pozdrawiam
    Sławek

  • 7. Data: 2009-11-16 20:20:58
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Slawomir wrote:
> [...]
    > var arr = $('.rte1').rte({
    > css: ['style.css'],
    > controls_rte: rte_toolbar,
    > controls_html: html_toolbar
    > });
    >
    > $('#id_edytor').rte({
    > css: ['style.css'],
    > width: 670,
    > height: 200,
    > controls_rte: rte_toolbar,
    > controls_html: html_toolbar
    > }, arr);
    > });
    >
    > później wywołuję w html
    > <textarea id="id_edytor" class="rte2" name="id_edytor" style="width:

    Żeby się później dostać do tego edytora musisz tablicę arr zrobić
    publiczną i z niej korzystać:
    var arr = new Array();
    $(document).ready(function() {
    $('.rte1').rte({
    css: ['style.css'],
    controls_rte: rte_toolbar,
    controls_html: html_toolbar
    }, arr);

    $('#id_edytor').rte({
    css: ['style.css'],
    width: 670,
    height: 200,
    controls_rte: rte_toolbar,
    controls_html: html_toolbar
    }, arr);
    });

    <button onclick="alert(arr['id_edytor'].get_content())"
    type="button">klik</button>
    (nie testowałem tego)

  • 8. Data: 2009-11-17 09:18:09
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

> [...]
    > $(document).ready(function() {
    >         $('.rte1').rte({
    >                 css: ['style.css'],
    >                 controls_rte: rte_toolbar,
    >                 controls_html: html_toolbar
    >         }, arr);
    >
    >         $('#id_edytor').rte({
    >                 css: ['style.css'],
    >                 width: 670,
    >                 height: 200,
    >                 controls_rte: rte_toolbar,
    >                 controls_html: html_toolbar
    >         }, arr);
    >
    > });
    >
    > <button onclick="alert(arr['id_edytor'].get_content())"

    Ok, sprawdzę i dam znać jak to wyszło.
    Dzięki

    pozdrawiam
    Sławek

  • 9. Data: 2009-11-17 09:28:32
    Od: Slawomir <g...@v...pl>

    Tak, to działa:) To myślę, że juz do axaj'a spokojnie sobie to
    wyciągnę.
    Wielkie dzięki, bardzo mi pomogłeś.

    pozdrawiam
    Slawek