  • 1. Data: 2009-11-09 12:56:53
    Temat: site submitting - ile dni trzeba czekać?
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy dwa tygodnie to wystarczający okres by stronka zaczęła być
    indexowana przez wyszukiwarki?
    Czy teraz trwa to dłużej.

    P. S.
    znacie może dobrego free submittera rejestrujcego adres w dziesiątkach
    wyszukiwarek?

    Pozdrowienia.

    S.

  • 2. Data: 2009-11-09 13:25:31
    Temat: Re: site submitting - ile dni trzeba czekać?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 09 Nov 2009 13:56:53 +0100, St@n napisał(a):

    > Czy dwa tygodnie to wystarczający okres by stronka zaczęła być
    > indexowana przez wyszukiwarki?
    > Czy teraz trwa to dłużej.

    Zależy jakie, chociaż w polskich warunkach (czy. Google), ten czas powinien
    wystarczyć.

    Natomiast żeby Google zaindeksowało Twoją witrynę potrzebujesz zdobyć do
    niej link zewnętrzny z jakiegoś w miarę zaufanego dla wyszukiwarki miejsca.
    Dodaj więc witrynę do paru katalogów, może podlinkuj ją z innych witryn
    które prowadzisz i o ile prezentuje ona unikalne treści i nie jest w jakiś
    szczególny sposób zepsuta, to się zaindeksuje.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2009-11-14 00:28:28
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Czy dwa tygodnie to wystarczający okres by stronka zaczęła być
    > indexowana przez wyszukiwarki?
    > Czy teraz trwa to dłużej.

    Moje skrajne rekordy to 1 godzina oraz kilka miesięcy. Mimo odwiedzin
    wielokrotnych robota, posiadanych linków zewnętrznych i wewnętrznych, Google
    nie zindeksowały strony. Dopiero po paru miesiącach zechciały to zrobić
    chociaż nic się nie zmieniało.

  • 4. Data: 2009-11-14 15:46:37
    Od: "St@n" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >które prowadzisz i o ile prezentuje ona unikalne treści i nie jest w jakiś
    >szczególny sposób zepsuta, to się zaindeksuje.

    Jakiś submitterek przysłał mi potwierdzenie i przy google napisali, że
    trzeba czekać ok 60 dni. Długawo, ale nic.

    Dobry pomysł z tymi linkami.
    Podlinkowałem adresik do moich starych stronek, założyłem kilka
    aliasów, pewnie teraz nieco przyspieszy.

    Dzięki za pomysł (już prawie zapmniałem jak to się robi :)

    Pozdrowienia.

    S.

  • 5. Data: 2009-11-19 16:56:50
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl>

    St@n pisze:
> [...]
    > Czy teraz trwa to dłużej.
    >
    > P. S.
    > znacie może dobrego free submittera rejestrujcego adres w dziesiątkach

    Polecam bloga na wordpress.com.
    Google lubi tą domenę i szybko indeksuje nowe wpisy.
    Jak na stronie jest coś ciekawego to możesz ją wykopać na wykop.pl.

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko