    From: "Marek" <m...@s...interia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: strona dla firmy w niemczech
    Date: Sun, 15 Nov 2009 11:38:23 +0100

    Mnóstwo razy to robiłem i szczerze mówiąc nigdy nie wpadłem na to aby w
    ogóle zastanawiać się nad tym tematem o ile stosuje się kodowanie
    "uniwersalne" UTF-8.

    > Czy moge

    Oczywiście. Hosting u operatora, który ma dobrze widziane łącza w Europie.
    Na swoim, krajowym serwerze mam kilka niemieckich serwisów i przez ostatnie
    lata żaden z klientów nie narzekał. Nie chcę sugerować hostingu - najlepiej
    poprosić klienta z Niemiec aby puścił pingi na kilka adresów operatorów
    jakie mu podasz. Poszukaj w Googlach - pewnie znajdziesz stronę WWW, która
    to potrafi zrobić z różnych lokalizacji na świecie.

    > Nie znam jezyka niemieckiego wiec

    Nie trzeba - polskie serwisy w niemieckim Google też znajdziesz tak samo jak
    niemieckie w polskim.

    > Najważniejsze jest to, żeby umieścić stronę w niemieckim Internecie.

    Nie ma takiego pojęcia jak niemiecki internet.

    > Niestety dostęp do niego oferują tylko firmy niemieckie, ale znajomość
    > języka niekoniecznie jest potrzebna - istnieją firmy, które swoją ofertę
    > kierują do obcokrajowców.

    Jeżeli nawet istnieją takie firmy hostingowe, które blokują widoczność
    swoich serwerów do obszaru danego państwa, to należy jak ognia wystrzegać
    się takich firm zamiast w nie brnąć.

    > A jeśli chodzi o google, to jeśli chcesz (a pewnie chcesz), żeby wyniki
    > wyszukiwania były widoczne w Niemczech, to musisz zarejestrować stronę w
    > Niemczech.

    Wybacz, ale to kompletna bzdura do wykazania w 30 sekund.

    > Dobrą praktyką też jest jednoczesna rejestracja w googlu
    > europejskim (albo nawet światowym), tak żeby ludzie z poza Niemiec też
    > mogli znaleźć stronę tej firmy.

    Wydaje mi się, że ktoś udzielił Tobie nieprawdziwych informacji. Zanim coś
    opublikujesz to sam sprawdź czy jest tak jak ktoś Ci powiedział.

    Pozdrawiam,
    Marek