  • 1. Data: 2009-11-14 11:26:11
    Temat: Pasek na... paski.org :-)
    Od: sq8bgq <s...@b...net>

    Witam

    Bylem ostatnio na stronie paski.org. Strona tak glupia, ze spedzilem
    na niej z godzine ;P

    Tak czy siak, witryna ta na dole strony posiada pasek zatytulowany
    "nasze pozostale serwisy". Powiedzmy, ze podobny jest takze na
    facebooku i wielu innych stronach. Chcialem oczywiscie cos podobnego
    zrobic na swojej.

    Probowalem przejrzec zrodlo strony, ale nie widze odpowiadajacego temu
    paskowi fragmentu HTML. Nie mam pojecia czemu. Co prawda nie jestem
    alfa i omega z html, ale jak ktos mi powie czego szukac to dam sobie
    rade, nie prosze o prowadzenie za rękę :-)

    Pawel Rozenek

    http://www.rozenek.com

  • 2. Data: 2009-11-14 16:19:23
    Temat: Re: Pasek na... paski.org :-)
    Od: "Pacio" <p...@o...pl>

    Użytkownik "sq8bgq" <s...@b...net> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Witam
    [..]
> [...]
    > alfa i omega z html, ale jak ktos mi powie czego szukac to dam sobie
    > rade, nie prosze o prowadzenie za rękę :-)

    <script type="text/javascript" src="http://tuwy.pl/js/corp.js"></script>

    Przeanalizuj co tworzy wyzej dolaczany kod. Swoja droga polecam dodatek
    Firebug do Firefoxa.

    Pacio

  • 3. Data: 2009-11-14 17:19:24
    Od: sq8bgq <s...@b...net>

    > <script type="text/javascript" src="http://tuwy.pl/js/corp.js"></script>

    Hej!

    Dziekuje za podpowiedz - wkleilem na chwile <script type="text/
    javascript" src="http://tuwy.pl/js/corp.js"></script> u mnie na
    stronie i dziala :-)
    Bede przerabial na wlasne potrzeby zaraz

    dziekuje slicznie

    > --
    > Pozdrawiam
    > Pacio

    Pawel Rozenek

    http://www.rozenek.com

  • 4. Data: 2009-11-15 14:22:51
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > [..]
    >

    > <script type="text/javascript" src="http://tuwy.pl/js/corp.js"></script>
    >
    > Przeanalizuj co tworzy wyzej dolaczany kod. Swoja droga polecam dodatek
    > Firebug do Firefoxa.

    Hm, a nie wystarczyłoby "position:fixed" w CSS?

  • 5. Data: 2009-11-15 22:09:47
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    listopad roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 15. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wooyek:
    > Hm, a nie wystarczyłoby "position:fixed" w CSS?

    Wystarczyłoby. Nawet więcej -- wystarcza. Z dyrektywy tej korzysta
    wspomniana strona. Przyjrzyj się lepiej skryptowi -- to jakiś potworek z
    document.write i in-line'owymi stylami CSS w nim...
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski