  • Data: 2009-02-15 22:19:09
    Temat: Re: sterowanie urządzeniami el. przez PC?
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to teraz policz ile w tym procku PC jest milionów tranzystorów, dodaj do
    > tego resztę milionów tranzystorów w płycie głównej i podzespołąch i
    > porównaj to z liczbą tranzystorów w całym sterowniczku opartym na procku
    > jednoukładowym, to ci popkaże skalę prawdopodobieństwa awarii sprzętu:O)

    Czlowieku, na kazdy temat na ktory sie wypowiadasz pokazujesz swoja
    ignorancje. Prawdopodobienstwo awarii zalezy od procesu technologicznego
    a nie ilosci tranzystorow. Taki AVR32 ma zblizone prawdopodobienstwo
    awarii jak malutki 8-bitowy AVR. A kazdy z tych procesorow ma
    wielokrotnie nizsze prawdopodobienstwo awarii niz np. kondensator czy
    dyskretny tranzystor.

    > wątpię, bo w PC sam restart nie musi rozwiazać problemu, wiec i sensu
    > stosowania brak:O(

    Jasne, dlatego np. sprzedawane w setkach milonow egzemplarzy routerki/AP
    z linuxem na pokladzie wg ciebie nie maja prawa dzialac.
    Jak dla mnie EOT.