  • Data: 2009-07-06 10:15:14
    Temat: Re: stary aparat -> kamera z wyjściem chinch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Jul 2009, ToMasz wrote:

    > witam
    >
    > PRoszę o pomoc ludzi którzy mieli już aparaty cyfrowe jakies 5, 7 lat
    > temu. Poszukuje _taniego_ aparatu cyfrowego, (prawdziwe 1mpix wystarczy)
    > którego mozna podłączyć przez chinche do telewizora.

    Ile to jest "tani"?
    Creative Vado (VGA, wyjście cinch o ile dobrze widzę jest) da się
    kupić <200 zł, "z teraz":
    http://allegro.pl/item671100966_promo_creative_vado_
    silver_2gb_aku_kabel_tv_od_vip.html
    (nie moje, szukałem niedawno pod innym kątem)
    UWAGA: nie dam głowy za to, że wyjœcie TV prauje "online" (byłoby to
    naturalne, ale obcięcie do wyœwietlania tylko nagrania wykluczyć
    nie mogę).

    BTW: skorzystam ;)
    Czy jest coś zbliżonego, co miałoby uchwyty, a najlepiej dodatkowo
    mniejszą kompresję (i pewnie slot na karty) i do tego było lżejsze?
    (nie pisać mi tu o Erze :), TV niepotrzebne)

    > Poza tym rewelacyjnie by było, zeby taki aparat ( w trybie
    > kamery) na żądanie robił prawdziwe zdjęcie i zapisywał je na karcie
    > pamięci.

    Vado chyba nie umie.

    pzdr, Gotfryd