  • Data: 2009-07-06 18:31:22
    Temat: Re: stary aparat -> kamera z wyjściem chinch
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ile to jest "tani"?
    > Creative Vado (VGA, wyjście cinch o ile dobrze widzę jest) da się
    > kupić <200 zł, "z teraz":
    > http://allegro.pl/item671100966_promo_creative_vado_
    silver_2gb_aku_kabel_tv_od_vip.html
    to w starej nomenklaturze nazywa lo sie kamvid. czyli
    kamera+video(nagrywacz)
    ja potrzebuje samą kamere. Dzisiaj testowałem minolte Z1. obez jest
    lepszy(ładniejszy) kolory nie przepalone, Z1 widzi dużo lepiej. JAk jest
    ciemno, to dalej widzi, jednak pojawiają sie kolorowe kropy na ekranie.
    Niemniej jednak wolałbym dać 150zł za przechodząną Z1 niż 300 za kamere
    i 150 za obiektyw. Zonk nr1: Z1 moze najdłuzej pracowac 10 minut bez
    dotyku. Mam jeszcze ricocha - moze stać i patrzeć 24godziny, ale niemam
    kabla chinch.....

    Aparaty tylu 2mpix dostane za 50 zł - maks. ale pytanie o to ile postoją
    na "menu" podpięte do TV, i czy są kable/zasilacz.
    ToMasz