  • Data: 2009-07-10 20:33:58
    Temat: Re: stary aparat -> kamera z wyjściem chinch
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Jul 2009, ToMasz wrote:

> [...]
    [...]
    > wielka matryca nie jest mi potrzebna;

    Jak nie, skoro piszesz że po ciemku Z1 jest wyraźnie lepsza od kamerek?
    (widocznie to ważne). To nie sprawa optyki, tylko wielkości matrycy!
    Między Z1/Z2/Z3/Z5 a A1/A2/A200 jest kolejna taka różnica (jak między
    Z1 a kamerkami), no może mniejsza matryca jest ze dwa razy (tylko ;))
    większa (czyli zbiera 2x tyle światła).

    > dlamnie ważne ze sprzet z niezłą
    > optyką ląduje na śmietniku, a ja za kamerke internetową z diodami ir, i
    > z wyjściem chinch musze wybulić 200zł. koszmar.

    Zgoda, to prawda.

    pzdr, Gotfryd