  • Data: 2009-07-05 17:26:55
    Temat: Re: stary aparat -> kamera z wyjściem chinch
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:

    > Hmm, dowolny z wyjsciem TV? Pamietaj, ze ostrosc bedziesz mial ustawiona
    > na nieskonczonosc, pewnie w niektorych modelach nie da sie tez wylaczyc
    > opcji automatycznego usypiania. Takie aparaty (szczegolnie jakies
    > wynalazki w rodzaju jenoptikow czy medionow) kupisz za 20-30 zl. Tyle, ze
    > w przypadku tak wiekowego sprzetu raczej nie uzyskasz na wyjsciu TV pelnej
    > rozdzielczosci PAL - bardzo czesto bedzie to mniej, niz QVGA.
    >
    > k,

    ja już mam rejestrator cyfrowy. Sęk w tym ze kamera za 220zł, patrząca
    na sklep/witryne zachowuje sie następujaco. W każdych warunkach witryna
    jest białą plamą, podłoga jest OK, natomiast człowiek pojawiający sie
    przed kamerą powoduje ze włącza sie doświetlenie IR i obraz staje sie
    czarnobiały i przepalony. Podejrzewam ze sama w sobie kamera bez IR była
    by ślepa jak kura. pomieszczenie jest białe, ok 40m2 i swieci w mim 12
    lamp energooszczędnych po 20-24W każda. Ciemno wiec nie jest....
    myślałem o czymś typu olympus c1, moze canon a2 coś z przłomu 1 lub 2
    megapixele. Moze też macie racje ze każdy z nich przejdzie w tryb
    oszczędności i wyłączy obraz...
    komórki odpadają, rejestrator przyjmuje taki sygnał jaki jest na
    chinchach. (choć ma wejście BNC)

    nawet gdyby obraz z aparatu był gorszy, to zawsze moge cyknac fotke
    ToMasz