  • Data: 2009-05-30 21:24:59
    Temat: Re: stare stacje dyskietek
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek S" <s...@o...pl> wrote in message
    news:gvs4bn$7q8$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Obudowa to pryszcz . Na tej stacji jest napis Citizen W1D wychodzi
    > tasiemka z wtykiem żeńskim pasującym do laptopa . A nie możesz się zapytać
    > czy już to utylizowali ? ::) No worka nie potrzebuje tylko ze 4 szt.
    > sprawne
    > Marek S
    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Pod cytatem pisz, a ten przycinaj, pliiizzz! ;-)

    Ach o te stacje ci chodzi. One na pewno też były, ale o ile pamiętam, tam w
    obudowie była normalna stacja "slim". Głowy nie dam, ale tak mi się wydaje.
    Utylizowała to firma Remondis, jeśli chcesz próbować, dzwoń do nich i pytaj
    o graty wywożone z NSN z ul. Żupniczej/Warszawa, może nieoficjalnie pozwolą
    Ci w tym złomie pogrzebać.

    J.