  • Data: 2009-06-02 17:00:33
    Temat: Re: stare stacje dyskietek
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marko1a <m...@l...de> wrote:

    > Szukać ich na Allegro. I dać znać Jarkowi.P o numerach.

    Wszystko fajnie, tylko że to były graty wywalane niemalże dosłownie
    za pomocą taczek i łopaty, w spisywanie numerów nikt się nie bawił i
    jeśli nawet utylizacja ich na tym polega, nikt tego nie udowodni.

    > Firma nie ma prawa ponownie wprowadzać do obrotu elektroniki która
    > została przekazana do utylizacji.
    > Stracą koncesję i tyle w temacie.

    Firma jest duża, poważna i raczej się w takie machlojki nie bawi,
    ale jej pracownicy... nie wiem "for siur", ale na własne oczy
    widziałem, jak z takiej bezładnej sterty elektronicznego złomu,
    generalnie ładowanego szuflą do kontenera, komputery wyglądające na
    kompletne (stare PIII, na allegro warte <50zł) były zamiast
    pieprznięcia na stertę, odstawiane na bok, pod burtę samochodu. Być
    może ładowacze wrodzone zamiłowanie do porządku mieli i rzeczy
    kubiczne ustawiali w ten sposób odruchowo i wtedy też zadziałał
    instynkt, nie wiem :-)

    J.