    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: stare budownictwo
    Date: Tue, 8 Jan 2013 21:57:49 +0000 (UTC)

    On Tue, 8 Jan 2013 19:12:38 +0100,
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I co - kolejka pod takim zrodlem byla,

    Ano była. U wodopoju schodziły się wszystkie gatunki, jedne aby
    się napić, inne aby zapolować na pijących =:-)

    > czy to taka sama woda jaka dzis
    > pijemy,

    Taka sama i nie taka sama. Nieprzegotowana i bez uzdatniania
    jakie przechodzi kranówka. Ale woda mineralna w butelkach taka
    sama.

    > i soli rzekomo wymagamy ?

    Dziś nie wymagamy, mamy jej nadmiar, choćby w wędlinach.

    Natomiast masz rację to nie była odpowiedź, to była tylko część
    odpowiedzi. Woda mineralna *mogła* uzupełniać niedobór soli przy
    braku morza lub Wieliczki w pobliżu. Czy były inne możliwości i
    jak to w rzeczywistości funkcjonowało, to pytanie do biologów.

    Lał wodę
    AMX

    --
    adres w rot13