  • Data: 2016-04-04 00:31:01
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnng2lce.r07.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ogromną zaleta taśmy telerekordingu było to, że raz użytej nie dało
    > się powtórnie wykorzystać. Dzięki temu ocalało wiele wartościowych
    > materiałów z początku istnienia telewicji -- archiwalnych taśm nie
    > dało się użyć do rejestracji obrad kolejnego plenum KC PZPR.

    OK, ale zobacz, jakby codziennie pieprzył, to ile tej taśmy by poszło, a
    teraz pytanie - gdzie to przechować?
    Wartościowe programy ocalały, ale, przemówień kacyków objętościowo chyba
    więcej... żeby nie było "pierszy beńdzie przemawiać, nie mamy taśmy dla
    waszego Teatru TV"

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.