  • Data: 2016-04-12 23:10:40
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan janusz_k napisał:

    > Ta Pani także
    > https://www.youtube.com/watch?v=lB4_G9l3mdY

    To wszystko jest pokrewne do znanej informatykom "metody gumowej
    kaczuszki". Wcale nie taka zła idea, ma sens, dużo sensu.

    > a tak na marginesie to chyba się nigdy nie doczekamy takich
    > prędkości w Polsce jak na tym filmie a to tylko 300km/h :)

    Japonia jest staaasznie długaśna, choć powierzchniowo podobna
    do Polski. Ten kształt jest jak znalazł dla połączeń kolejowych.
    Prędkość 300 km/h nie jest zła, jeśli udaje się ją utrzymać na
    całej trasie. Shinkansen to niezmiernie miły środek transportu,
    a przemykanie się nocą w autonomicznym samochodzie, gdzieś po
    wiejskich opłotkach, zdaje się być wizją stworzoną w malignie
    -- tu pozwolę sobie nawiązać do sąsiedniego wątku.

    --
    Jarek