  • Data: 2016-04-04 12:30:58
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnng48dr.bo9.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Za komuny można było w Wytwórni Filmów Dokumentalnych na Chełmskiej
    > w Warszawie kupić używane taśmy magnetofonowe. Taśma magnetyczna może
    > być kasowana i wykorzystywana wielokrotnie, ale jednak z różnych
    > względów sprzedawali całkiem jeszcze dobry towar. Sprzedawali na wagę,
    > brało się jak leci. Można było trafić na reportaż pomontowany nieraz

    Gdybym wiedział... było by z czego robić dziś memy, dzwonki do komórek,
    wsady do mellotronu, itd. Popastwiłbym się :)

    > z kilkunastocentymetrowych odcinków taśmy. Ale raz mi się trafiły
    > nagrania ze zjazdu PZPR -- całe niepocięte piętnastocalowe szpule.

    Nad tymi zwłaszcza. Bo reportaż, zależy oczywiście o czym, pewnie bym
    potraktował łagodniej.

    > Nikt by przecież się nie odważył tego ciąć. I chyba tylko raz użyte.

    A ja bym bezlitośnie pociął! Wprawdzie w jakimś edytorze, bo taśmy szkoda,
    ale pewnie bym zrobił z tych pieprzeń własny domorosły syntezator mowy,
    oparty o fonemy wyszarpane z nagrań. Może nie była by to IVONA, ale nie o to
    mi chodzi. Jawet bym trochę chciał sztuczności mowy, byle głos rozpoznać. W
    zamiarze pokojowym, choć zrobionym mocno rubasznie.

    > Na takie zadania budżet był większy, nigdy niczego nie brakowało.

    Jak piasek na Saharze. Jestem pewien, że jakby tam weszła komuna, to piasku
    by dość szybko zabrakło... Kwestia - ile czasu? Parę/naście lat się
    pociągnie, ale tak po setce, to już bym nie był pewien...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.