  • Data: 2016-04-04 10:34:40
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 01.04.2016 um 09:28 schrieb Jarek P.:

    > Zapewne prosta heterodyna przesuwająca pasmo do 1-12, podejrzewam, że to mogły być
    wręcz amatorskie konstrukcje. O tych przystawkach też wtedy słyszałem, że są, kolega
    wręcz twierdził, że ma taką w domu, ale byliśmy wtedy wraz z kolegą w wieku, w którym
    normalne były opowieści, że w domu ma się prawdziwy karabin laserowy, więc... wiadomo
    :)

    Nie amatorskie. Osobiście mieliśmy taki konwerter zakupiony w sklepie
    ZURTu w Opolu. Heterodyna zmieniająca 21-60 na kanał od 2 do 4. Z tyłu
    można było śrubką dostroić do kanału wyjściowego, z przodu miał pokrętło
    i skalę jak w radiu. Może nawet jeszcze sobie leży u mamy w piwnicy,
    obok Junosta 613 ;-).

    Waldek