  • Data: 2016-04-04 14:44:39
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnng4i19.d6k.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Taśmy przeważnie były kasowane jakimś elektromagnesem, zostawały strzępy
    > nagranych dźwięków. Ale tym flejtuchom z redakcji przydzielinej do obsługi
    > zjazdów i plenów nie chciało się nawet kasować. A może tego też nie
    > wypadało robić?

    Myślę, że tam mogło być coś w stylu "wicie rozumicie", że niby skasujcie to,
    bo już nie będą grać, ale, wicie rozumicie, tam Partia Mówi. Tą pośrednią
    sugestią, że niby kasujcie, zasugerowano pewnie, że jednak może nie...?
    Pewnie by wyjechali na tym, że "W trakcie szperania w dawnych archiwach,
    Nasza Partia dnia jakiegoś tam POWIEDZIAŁA". I tu jako ilustrację, jakieś
    chroboto-rzężolenie, spośród którego słychać by było pojedyncze już może
    nawet nie sylaby, lecz fonemy, ale "paczcie" dzieci to nasza historia, to
    Partia Mówi-ła :P I dzieci idą na przerwie do kibelka, gdzie Renia Grabowska
    pod to ujeździ konika... :P Partyjne pierdolenie jak najlepszy afrodyzjak
    :)) Już ja sobie wyobrażam, jak by wyglądały wtedy sex-shop-y :)) W końcu
    Gomułka to prawdziwy mężczyzna, 6 godzin pierdolił na stojąco a Gierek co?
    Ledwo zaczął i już wołał o pomoc :P :)) Tyle na razie mojego przedstawionego
    w mocno krzywym zwierciadle, spojrzenia na dawne czasy, które nawet trochę
    pamiętam...
    No, bo mi się radia na półkach w ZURTach i sklepach z elektroniką
    przypominają :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.