  • Data: 2016-04-03 20:24:51
    Temat: Re: stan kolekcjonerski :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Jak widać gestykuluje sam do siebie. :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=Y9HwYnqtDBw
    > Wzbudza zaufanie.

    Wzbudza. Tak to właśnie wygląda i takie ma się odczucia. Na tych
    liniach, co nimi zwykle jeździłem, rozkład jazdy był przyczepiony
    do szyby, więc przeciągnięcie palcem po odpowiedniej pozycji przed
    wskazaniem kierunku było jeszcze bardziej widowiskowe. Nie mogę
    powiedzieć, że wszysto w tym kraju rozumiem, raczej przeciwnie.
    Ale lubię tych ludzi. Za podejście do życia. Takie na serio.

    --
    Jarek