  • 11. Data: 2011-02-02 13:44:48
    Temat: Re: stacje dyskietek 3,5"
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-02 11:01, Andrzej Ława pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=NUUunL6vMbY
    >
    > :D

    Genialne! W propozycjach jest też równie wymiatające "Dla Elizy" grane
    na skanerze :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 12. Data: 2011-02-02 14:10:35
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 13:37:07 +0100, ikov napisał(a):

    > Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie
    > pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w
    > Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach.
    > Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek. Zresztą co z ludźmi
    > którzy mają tylko laptoki? Prawdopodobnie lekcje sponsorowane są przez
    > sklepy mające zapasy stacji dyskietek na magazynie. Skończyło się na
    > zakupie FDD na USB (bo stara stacja wymontowana skądś nie wchodziła do
    > obudowy - jedyne miejsce w zatoce 2.5" zajęte przez czytnik kart.

    Wiekowy nauczyciel, stare metody.
    Informatyka, to nie WF.
    Na informatyce trzeba podazac za technologiami, a na WFie trzeba biegac
    100m na piechote, a nie jechac na rowerze, czy pokonac te odleglosc
    samochodem:)

    I pomyslec, ze miliardowy program 'Platnik' do niedawna wymagal
    dyskietki...

  • 13. Data: 2011-02-02 17:33:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-02 10:42, Jacek pisze:

    > Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

    Na pececie to taka stacja się na wiele nie przyda, ale na takiej Amidze
    to się bez niej nie obejdziesz. Parę instytucji państwowych też się bez
    nich obejść nie może;)

  • 14. Data: 2011-02-02 18:17:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a istnieje jakiś program, taki disk edytor, w którym mógłbym sobie odczytać
    całą ścieżkę z dyskietki i pooglądać w jakiejś przeglądarce jej zawartość?

  • 15. Data: 2011-02-02 20:41:40
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Feb 2011 19:17:29 +0100, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:

    >a istnieje jakiś program, taki disk edytor, w którym mógłbym sobie odczytać
    >całą ścieżkę z dyskietki i pooglądać w jakiejś przeglądarce jej zawartość?
    Sprawdź Anadisk.

  • 16. Data: 2011-02-02 21:01:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 18:33:43 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Na pececie to taka stacja się na wiele nie przyda, ale na takiej Amidze
    > to się bez niej nie obejdziesz

    Ciekawa teoria, szczególnie że nieprawdziwa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2011-02-02 21:18:34
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-02 22:01, MadMan pisze:
    > Ciekawa teoria, szczególnie że nieprawdziwa :)

    Dobra, ty masz swoje zdanie, ja swoje.

  • 18. Data: 2011-02-02 22:06:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 02 Feb 2011 22:18:34 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Dobra, ty masz swoje zdanie, ja swoje.

    Moją Amigę 1200 też mam. Bez flopa, działa.
    Do tego druga nieścisłość - stacja FDD z peceta w większości Amig nie
    zadziała ot, tak sobie. Albo specjalny kabelek, albo przeróbka :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2011-02-03 01:30:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mozesz zdradzic do czego uzywasz FDD?

    obstawiam, ze do drapania sie po plecach,
    ew. do rzucenia w zone jak przesoli zupe;

    uzywanie stacji dyskietek do odczytywania dyskietek jest pase.

  • 20. Data: 2011-02-03 01:35:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Niezłe..., niezłe..., nienajgorsze...
    >
    > A jest może gdzieś linka jak to zrobić.
    > Zesamplowałbym sobie.

    eh, przekonwertowalbym na "audio floppy" nowy album lady gagi -
    - tylko nie wiem czy potem wrzucic to na ipoda
    czy wyjac z auta aku i sluchac bezposrednio z flopa,
    w jakosci hd-floppy.