-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprzedawane auta.
Date: Wed, 05 May 2010 18:58:50 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 26
Message-ID: <hrs84b$n9u$1@news.onet.pl>
References: <hrgos7$4f8$1@usenet.news.interia.pl>
<4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
<4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
<4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
<4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
<4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
<4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
<hrm159$irp$1@news.onet.pl> <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
<hrmb68$deb$1@news.onet.pl> <hrmcfj$gj9$1@news.onet.pl>
<hrmcqf$hbg$1@news.onet.pl> <hrmgoo$1h1$1@news.onet.pl>
<hrojh6$i4$1@news.onet.pl> <hrq2vv$db4$1@news.onet.pl>
<hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl> <4be130e9$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273078731 23870 89.76.168.83 (5 May 2010 16:58:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 16:58:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
X-Accept-Language: en-us, en
In-Reply-To: <4be130e9$1@news.home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277607
[ ukryj nagłówki ]Piotr Jurczak wrote:
> Jak samochód zapisuje przebieg w czasie jazdy ?
Normalnie. Tak jak zawsze. Tylko zamiast 0001887263 zapisuje
FA7C18D225E. Myślę, ze dla pamięci EEPROM/Flash to żadna rożnica.
> Musi ożywać klucza szyfrującego z każdym kilometrem ?
Zależy od implementacji.
> Po co komplikować proste rzeczy, chcesz widzieć bluescreeny na przedniej
> szybie.
Uważasz że 2+2 = 5 jeśli używa się algorytmu szyfrującego? Poziom
algorytmów i mocy obliczeniowej wymaganych we współczesnych komputerach
samochodowych powala na kolana. Szyfrowanie to promil problemów. Lepiej
trzymaj kierownicę żeby Cie wspomaganie nie nakierowało na drzewo skoro
tak bardzo obawiasz się błędów. O licznik to bym się bał najmniej.
> To co jest wyświetlane na liczniku samochodu nie jest istotne,
> ważny jest stan techniczny, blachy.
Który to ocenisz zaglądając przez dziury w bloku silnika prosto w komory
spalania przechodząc po giełdzie i będąc blondynką. Ehh... znowu
argument prezerwatywowy. Każde usprawnienie jest lepsze niż ciche
przyzwolenie producentów.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.05.10 19:38 Piotr Jurczak
- 05.05.10 20:12 Sebastian Biały
- 05.05.10 20:35 Piotr Jurczak
- 05.05.10 20:45 Sebastian Biały
- 05.05.10 21:37 Krzysiek Kielczewski
- 05.05.10 22:11 Sebastian Biały
- 05.05.10 23:24 Krzysiek Kielczewski
- 06.05.10 00:15 Robert Rędziak
- 06.05.10 00:44 J.F.
- 06.05.10 09:13 J.F.
- 06.05.10 21:00 Sebastian Biały
- 06.05.10 21:21 Robert Rędziak
- 06.05.10 21:49 Sebastian Biały
- 06.05.10 23:57 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=