eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedawane auta. › Re: sprzedawane auta.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedawane auta.
    Date: Wed, 05 May 2010 18:58:50 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <hrs84b$n9u$1@news.onet.pl>
    References: <hrgos7$4f8$1@usenet.news.interia.pl>
    <4bdbfa40$0$19183$65785112@news.neostrada.pl> <hrgtta$epr$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hrh0dt$ldr$1@news.onet.pl>
    <4bdc1420$1@news.home.net.pl> <hrh4ov$2e2$1@news.onet.pl>
    <4bdc2949$1@news.home.net.pl> <hrhccq$ldc$1@news.onet.pl>
    <4bdc4e27$1@news.home.net.pl> <hrhjm8$6r6$1@news.onet.pl>
    <4bdc5430$1@news.home.net.pl> <hrhm3h$c4h$1@news.onet.pl>
    <4bddb220$1@news.home.net.pl> <hrkd6q$79a$1@news.onet.pl>
    <hrm159$irp$1@news.onet.pl> <hrm3g4$o0g$1@news.onet.pl>
    <hrmb68$deb$1@news.onet.pl> <hrmcfj$gj9$1@news.onet.pl>
    <hrmcqf$hbg$1@news.onet.pl> <hrmgoo$1h1$1@news.onet.pl>
    <hrojh6$i4$1@news.onet.pl> <hrq2vv$db4$1@news.onet.pl>
    <hrr3b4$4kc$1@news.onet.pl> <4be130e9$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273078731 23870 89.76.168.83 (5 May 2010 16:58:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 May 2010 16:58:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <4be130e9$1@news.home.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277607
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Jurczak wrote:
    > Jak samochód zapisuje przebieg w czasie jazdy ?

    Normalnie. Tak jak zawsze. Tylko zamiast 0001887263 zapisuje
    FA7C18D225E. Myślę, ze dla pamięci EEPROM/Flash to żadna rożnica.

    > Musi ożywać klucza szyfrującego z każdym kilometrem ?

    Zależy od implementacji.

    > Po co komplikować proste rzeczy, chcesz widzieć bluescreeny na przedniej
    > szybie.

    Uważasz że 2+2 = 5 jeśli używa się algorytmu szyfrującego? Poziom
    algorytmów i mocy obliczeniowej wymaganych we współczesnych komputerach
    samochodowych powala na kolana. Szyfrowanie to promil problemów. Lepiej
    trzymaj kierownicę żeby Cie wspomaganie nie nakierowało na drzewo skoro
    tak bardzo obawiasz się błędów. O licznik to bym się bał najmniej.

    > To co jest wyświetlane na liczniku samochodu nie jest istotne,
    > ważny jest stan techniczny, blachy.

    Który to ocenisz zaglądając przez dziury w bloku silnika prosto w komory
    spalania przechodząc po giełdzie i będąc blondynką. Ehh... znowu
    argument prezerwatywowy. Każde usprawnienie jest lepsze niż ciche
    przyzwolenie producentów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: