  • 31. Data: 2010-04-01 12:21:51
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-31 17:15, Tomek K. pisze:

    > Nie wiem o co Ci chodzi? Ja lubie "dyskusje"?
    > To Ty tu ciagle paplesz o niczym ;-). Ja sie pojawiam srednio
    > raz na pol roku.

    Przejalem stajla tego foruma.

    --
    pozdr
    pj

  • 32. Data: 2010-04-01 12:23:37
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-31 10:51, gildor pisze:

    > andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

    no ba! zwlaszcza w realu! :-)

  • 33. Data: 2010-04-01 12:36:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > no ba! zwlaszcza w realu! :-)

    jak on tu był, to to był wtedy Geant

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 34. Data: 2010-04-01 12:49:48
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-01 14:36, gildor pisze:

    > jak on tu był, to to był wtedy Geant

    tempus fugit

  • 35. Data: 2010-04-01 12:58:57
    Od: n...@s...com

    On Wed, 31 Mar 2010 16:42:20 +0200, "Tomek K." <t...@p...fm>
    wrote:

    >Moze macie jakies dodatkowe opinie/przemyslenia??????

    Zerknij moze na drz 400s - ludzie chwala.
    takie cos tez moze byc pomocne :)
    http://kogo.republika.pl/Podroze_relacje_Boliwia1.ht

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 36. Data: 2010-04-01 14:06:41
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    (pj) pisze:
    > a jakie one som?

    Albo turystyka - jedziesz po drodze i w sumie to przejedzie Ci wszystko
    i lokalny dwusuw i kateem i tenere, tylko stopien predkosci i komfortu
    bedzie rozny.

    Albo lokalne wyjazdy w teren i sciezki dla kozic.

    KJ

  • 37. Data: 2010-04-01 14:12:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Nie no jasne, bedzie w rowie wymienial tloka w 2T, bulka z maslem.

    Bułka z masłem w rowie ?

    Doprawdy niektore erotyczne sny lepiej zachowac dla siebie.

    > No i 2T to w ogole oszczedne sa

    Tu pisza ludzie co im skutry pala po 3 litry w miescie.

    , ale inna sprawa ze tam
    > stacje benzynowe sa na kazdym rogu w dzungli.

    Dżungla nie ma rogów.

    KJ

  • 38. Data: 2010-04-01 14:26:44
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5 [OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Iguan007 pisze:
    > "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote in message

    > Ale to niekoniecznie musi byc potomstowo czy obowiazki "domowe". Z czasem
    > hobby sie zmienia..

    Dobrze prawisz, kupilem sobie 2 lata temu psa - wystawowo/sportowego i
    weekendy juz na co innego mi zajmuje niz jazda motocyklem, no chyba ze
    wystaw/zawodow/szkolen nie ma jakich fajnych w tym czasie to sadzam
    tylek na R1. Sorry - sadzalem a co bedzie dalej... zobaczymy bo na
    owczarku na pewno nie polatam jak sie cieplo zrobi ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 39. Data: 2010-04-01 14:31:51
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Tomek K. pisze:

    > Nastepny gixer?? Bezsensu. Zwykly smiertelnik i tak nie jest
    > w stanie wyczuc roznicy, czy ma 172 KM w K5, czy 185 KM w K10.

    1000 K7 kumpla ma 171KM na tylnym kole, hamowal suke w zeszly czwartek
    (koncowka Leo Vince i K&N) wiec te wszystkie 180 i wiecej konikow z
    katalogow to marketingowa papka :)

    "Variety is the spice of life" ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 40. Data: 2010-04-01 15:01:02
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-01 16:06, KJ Siła Słów pisze:

    > Albo turystyka - jedziesz po drodze i w sumie to przejedzie Ci wszystko
    > i lokalny dwusuw i kateem i tenere, tylko stopien predkosci i komfortu
    > bedzie rozny.

    Fajnie! Najlepiej to bym lokalesa bral.. ;-)

    > Albo lokalne wyjazdy w teren i sciezki dla kozic.

    ze sportów extrementalnych, to wolę ... inne... ;-)

    thx za info