-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
Date: Mon, 3 Nov 2014 17:03:26 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1415030627 1229 89.76.149.73 (3 Nov 2014 16:03:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2014 16:03:47 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548516
[ ukryj nagłówki ]Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby
rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym
poziomie. Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
odpowiednie narzędzia. W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno
podwozia a pomalowanie tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w
środku, słupków w środku. Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego
zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym
zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla
oka klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi
było na bardzo dobrym poziomie.
----------------------------------------------------
----------------------------------------------------
------------------
Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te 10
lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
auto rdzewieje i na zlom.
Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec po 2
latach.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 17:05 Bolko
- 03.11.14 17:08 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:47 Maciek
- 03.11.14 18:15 k...@g...com
- 03.11.14 18:20 k...@g...com
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
- 03.11.14 22:51 k...@g...com
- 03.11.14 23:39 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 00:01 k...@g...com
- 04.11.14 01:07 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 01:56 k...@g...com
- 04.11.14 07:52 Trybun
- 04.11.14 07:59 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod