eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedac czy jezdzić...Re: sprzedac czy jezdzić...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
    Date: Mon, 3 Nov 2014 17:03:26 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <m38913$16d$1@node2.news.atman.pl>
    References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <54574aaa$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <54578703$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1415030627 1229 89.76.149.73 (3 Nov 2014 16:03:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2014 16:03:47 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548516
    [ ukryj nagłówki ]

    Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby
    rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym
    poziomie. Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
    odpowiednie narzędzia. W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno
    podwozia a pomalowanie tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w
    środku, słupków w środku. Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego
    zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym
    zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
    potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
    pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla
    oka klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi
    było na bardzo dobrym poziomie.

    ----------------------------------------------------
    ----------------------------------------------------
    ------------------

    Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
    przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te 10
    lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
    auto rdzewieje i na zlom.
    Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec po 2
    latach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: