  • Data: 2014-11-04 01:07:01
    Temat: Re: sprzedac czy jezdzić...
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6d6c938f-5571-424b-a986-bddea8365b9f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 23:40:18 UTC+1 użytkownik Czesław
    Wiśniak napisał:

    > I co z tego, ze go popryskales od srodka jak od zewnatrz szybko ranty
    > rdzewialy:
    > http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/04/lar
    geimgIMG_4a4c590672b5a7733.jpg

    >Stek bzdur w tym linku co dałeś. Pewno chodzi ci o drzwi. One ( te z fotki)
    >nie były dodatkowo >zabezpieczone przed korozją. Nie zabezpieczone właśnie
    >tak rdzewiały. Drzwi ze zdjęcia >zardzewiały od środka. Gdyby były
    >właściwie zabezpieczone fluidolem albo dowolnym innym >preparatem o
    >właściwościach fluidolu to by tak nie zardzewiały.

    Teraz widac jaki z ciebie domorosly fachowiec. Mialem Poloneza przejsciowke
    w 92 r dokladnie zabezpieczonego fluidolem i podloge bitexem bo wtedy prawie
    kazdy to robil, wiec wiem jak rdzewial.
    Wszelkie zgrzewane ranty zaczynaja szybciej korodowac niz cokolwiek od
    wewnatrz nawet gdy byl niezabezpieczony, a zaczyna sie tak:
    http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_10.jpg
    http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_8.jpg