eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysprzedac czy jezdzić... › Re: sprzedac czy jezdzić...
  • Data: 2014-11-04 01:56:39
    Temat: Re: sprzedac czy jezdzić...
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 4 listopada 2014 01:07:25 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:6d6c938f-5571-424b-a986-bddea8365b9f@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 23:40:18 UTC+1 użytkownik Czesław
    > Wiśniak napisał:
    > > > Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
    > > > przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te
    > > > 10
    > > > lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
    > > > auto rdzewieje i na zlom.
    > > > Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec
    > > > po
    > > > 2
    > > > latach.
    > >
    > > >Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w błotnikach.
    > > >To
    > > >samo z 126 cztery >lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie
    > > >było straszne.
    > >
    > > I co z tego, ze go popryskales od srodka jak od zewnatrz szybko ranty
    > > rdzewialy:
    > > http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/04/lar
    geimgIMG_4a4c590672b5a7733.jpg
    >
    > >Stek bzdur w tym linku co dałeś. Pewno chodzi ci o drzwi. One ( te z fotki)
    > >nie były dodatkowo >zabezpieczone przed korozją. Nie zabezpieczone właśnie
    > >tak rdzewiały. Drzwi ze zdjęcia >zardzewiały od środka. Gdyby były
    > >właściwie zabezpieczone fluidolem albo dowolnym innym >preparatem o
    > >właściwościach fluidolu to by tak nie zardzewiały.
    >
    > Teraz widac jaki z ciebie domorosly fachowiec. Mialem Poloneza przejsciowke
    > w 92 r dokladnie zabezpieczonego fluidolem i podloge bitexem bo wtedy prawie
    > kazdy to robil, wiec wiem jak rdzewial.
    > Wszelkie zgrzewane ranty zaczynaja szybciej korodowac niz cokolwiek od
    > wewnatrz nawet gdy byl niezabezpieczony, a zaczyna sie tak:
    > http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_10.jpg
    > http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/dp/1999809101_2355
    2_8.jpg
    > a tu mazda :)
    > http://i466.photobucket.com/albums/rr29/protagainst/
    Swallow/Problems/DSC00429_sm.jpg

    Dlaczego pokazujesz zawijane ranty a piszesz o zgrzewanych? Kolejna manipulacja?
    Jakoś tego co piszesz nie potwierdzają wpisy do linka jaki wcześniej dałeś. Zgrzewane
    ranty to są pod uszczelkami drzwi w karoserii. To co pokazujesz specu od siedmiu
    boleści to zawinięta i sklejona jakimś spermolitem blacha. Zgrzewów w tamtym miejscu
    niewiele i sporo wyżej niż rant. Na ostatnim zdjęciu jest inny samochód a nie
    Polonez. Po chuj dajesz linka do innego samochodu, koniecznie chcesz udowodnić jaki
    głupi jesteś? padlina z ostatniego linka nigdy nie była niczym zabezpieczana.
    Utopiona też pewno nie była a zardzewiała. To co udowodniłeś? Nic nie udowodniłeś z
    wyjątkiem własnej głupoty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: