  • Data: 2010-05-12 21:19:03
    Temat: Re: sprawiedliwie?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > UĹźytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisaĹ&#65533;

    > Hmmm, 3000 km rocznie...To pewnie po tym podworku u tescia.
    > Ty praktycznie tez nie jezdzisz, wiec nie widze niesprawiedliwosci.
    > Jesli ktos jezdzi 3000 km rocznie lub nie jezdzi wcale, powinien
    > placic WIEKSZE OC. Taki czlowiek z racji braku wprawy jest
    > niebezpieczny dla innych.
    > Pozdr
    >
    > --
    > Hinek

    To ile według takiego pacana jak ty trzeba robić żeby mieć wprawę. 3000 to dużo.
    W zeszłym tygodniu zrobiłem z 10 kilometrów. W tym już z pięć kilometrów. Może
    mam na rondo wjechać i jeździć w koło ze trzy godziny żeby wprawy nabrać? Weź
    się jebnij w pusty kalfas zanim napiszesz kolejną bzdurę. Niebezpieczny dla
    innych to ty jesteś. Głupcy zawsze są niebezpieczni.