  • 41. Data: 2014-05-25 10:48:21
    Temat: Re: speedgear fiata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 May 2014 16:47:27 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No masz rację - ale jakoś nie mogę uwierzyć, że ktoś za 16/17-letnie
    > auto (dosyć paściaste bo to przecież nie merc tylko astra) chce 8 tysiaków
    > :-)
    [...]
    > Swoją drogą jak miałbym dać za 2002 punto z CVT 8 tysięcy to już
    > chyba jednak wolę 4 lata starszą astrę z normalnym automatem.

    No widzisz - w tym przypadku automat podnosi wartosc zloma :-)

    J.

  • 42. Data: 2014-05-25 11:11:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-05-24 23:47, Pszemol pisze:

    > A jak będzie z nazwiskami w niemieckiej umowie kupna/sprzedaży?
    > Przecież nie będzie wystawiona in blanco, musiał tam widnieć handlarz.

    Niemcowi zasadniczo umowa do szczęścia potrzebna nie jest - on
    wymeldowuje samochód, zdaje tablice, dostaje gotówkę, oddaje kluczyki i
    dokumenty i tyle. Skoro pojazd nie jest zgłoszony, jako skradziony, to
    posiadacz briefu jest właścicielem. Niemcy między sobą umów często nie
    piszą.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 43. Data: 2014-05-25 20:27:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > tyle. Skoro pojazd nie jest zgłoszony, jako skradziony, to posiadacz
    > briefu jest właścicielem. Niemcy między sobą umów często nie piszą.

    No dobra, ale ja tego Niemca nie widziałem skoro kupuję auto
    na czerwonych tablicach już w Polsce, od handlarza... :-)

  • 44. Data: 2014-05-25 21:02:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 May 2014 13:27:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No dobra, ale ja tego Niemca nie widziałem skoro kupuję auto
    > na czerwonych tablicach już w Polsce, od handlarza... :-)

    Dlatego przywoza na zoltych. Sladu po przywozacym nie ma, a nabywca
    musi tylko inteligentnie lgac w urzedzie.

    J.

  • 45. Data: 2014-05-25 21:46:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 23 May 2014 15:13:38 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Trzebaby poszukać tych aukcji co są zaznaczone jako sprzedane i wyciągać
    >wnioski z faktycznych transakcji

    Nic nie wyciągniesz. Na allegro/otomoto/mobilede/gdziekolwiek ceny są
    cenami wywoławczymi ew. pobożnym życzeniem sprzedającego. Faktycznych
    cen transakcji nie znasz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2014-05-26 23:11:45
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 23 May 2014 23:41:59 +0200, Tomasz Finke
    <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > ale przy cenie od 144.900 zł nadal mnie to nie przekonuje ;-)

    Przy takiej kasie na prądowóz to się dokłada dyszkę-dwie i
    bierze i3REx lub Amperę.

    RR.
    robert rędziak xp13m na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 47. Data: 2014-05-28 09:16:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 18:11, Pszemol pisze:

    > Ile za takiego punciora z automatem w dobrym stanie trzeba dac w Polsce?

    HGW. Lepiej kup z uszkodzoną skrzynią za grosze, zrób remont i miej
    spokój na 100.000 i gwarancję na rok.