    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: speedgear fiata
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 24 May 2014 07:23:01 +0200

    Dnia Sat, 24 May 2014 00:38:58 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ale Twoja lista zawiera modele z 1999 roku, trzy roczniki starsze, z

    Nie powinna, rok produkcji od 2002 do 2002.

    > przebiegiem prawie dwa razy większym, wersje 2/3 drzwiowe a nie
    > praktyczniejsza wersje 4/5 drzwiowa, bez automatu ani klimy, ani
    > elektrycznych okien czy lusterek - ciężko porównywać tego wypasionego
    > punciora z Monachium do którego linka podałem z tą Twoją listą przekrojową.

    Po wstawieniu dodatkowych wymagan wychodzi nadal wyskakuje 8 sztuk (+3
    diesle) w cenie od 4950 do 8900. Wszystkie z manualem.
    Wiec to absolutnie nie jest tak ze za automat trzeba obnizyc cene, bo
    sie ludzie tego boja.
    Tzn - moze i jest, ale z tego przykladu to nie wynika.

    > Allegro niestety nie pozwala łatwo zawęzić listy względem max wieku, minimu
    > drzwi czy tez wymagan typu automat i klima - moze wtedy okazaloby sie ze
    > nie ma ani jednego takiego za 8000zl? :-)

    No jak nie ? Filtry po lewej.
    No i poniekad masz racje - z automatem to w ogole nie ma zadnego w tym
    roczniku.
    Widac ludzie sie boja. Moze jakby niemiec obnizyl cene ... :-)

    Po rozszerzeniu do lat 2000-2005 sie znajduje 7 z automatem i 700
    manualnych.

    Dwa sa z rocznika 2001 - jeden z uszkodzona uszczelka, drugi za 7700
    http://otomoto.pl/fiat-punto-ladny-fiacior-w-automac
    ie-C32993578.html

    ten rocznik w 5d i z klima kosztuje u nas miedzy 4800 a 8900 - wiec
    automat miesci sie w sredniej.
    Czyli w Polsce wartosci nie podnosi :-)

    > Jak bardzo jestes tego pewny? Ja sie doczytałem że bez kombinacji żadnych
    > wjeżdzasz do kraju na żółtym pasku i załatwiasz polskie papiery i wszystkie
    > formalnosci w limicie 5 dni.

    Ogolnie tak, ale do wywozu powinny byc czerwone. Polak akurat ma w ...
    lekcewazeniu co byc powinno :-)

    http://www.zolte-tablice.pl/ueberfuehrungskennzeiche
    n.html
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/zolte-tablice-zamet-