  • Data: 2014-05-24 02:38:58
    Temat: Re: speedgear fiata
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    B0%5D=2002&a_text_i%5B1%5D%5B1%5D=2002&a_text_i_enab
    led%5B1%5D%5B0%5D=1&counters=1&order=p

    > Ale w Polsce czy w Niemczech ?
    > 1800 euro to ok 8000 zl. Jak widac duzo drozszych u nas nie ma.

    Ale Twoja lista zawiera modele z 1999 roku, trzy roczniki starsze, z
    przebiegiem prawie dwa razy większym, wersje 2/3 drzwiowe a nie
    praktyczniejsza wersje 4/5 drzwiowa, bez automatu ani klimy, ani
    elektrycznych okien czy lusterek - ciężko porównywać tego wypasionego
    punciora z Monachium do którego linka podałem z tą Twoją listą przekrojową.

    > W Niemczech to nie wiem - moze i sa drozsze punciaki, a moze to tylko oferta do
    targow.

    Właśnie przeglądałem tam oferty przefiltrowane względem 4/5 drzwi, automat
    i klima i ten czerwony wpadł mi w oko jako "tani".

    > Targowania w gore nie ma, wiec te 1800 eur to nadal gorna polka cenowa w Polsce.

    Allegro niestety nie pozwala łatwo zawęzić listy względem max wieku, minimu
    drzwi czy tez wymagan typu automat i klima - moze wtedy okazaloby sie ze
    nie ma ani jednego takiego za 8000zl? :-)

    > Jest, obok lupki rozwin "ptaszka" w dol i sa "zakonczone".
    > Ale ... do samochodow sie stosuje, nikt nie zalicytuje w ciemno, a jak
    > pojedzie zobaczyc, to sie dogadaja co do ceny i aukcje skasuja ...
    > zreszta zobacz - wszystkie maja "kup teraz".

    Racja - nie pomyslalem...

    > to powinny byc czerwone :-)

    Jak bardzo jestes tego pewny? Ja sie doczytałem że bez kombinacji żadnych
    wjeżdzasz do kraju na żółtym pasku i załatwiasz polskie papiery i wszystkie
    formalnosci w limicie 5 dni.

    > No i dlatego te 1800 euro to bardzo drogo.

    Chciałbym to właśnie zobaczyć - a niestety każesz mi porównywać śliwki do
    jabłek :-))