eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyspeedgear fiataRe: speedgear fiata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-02.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <llicmi$lmg$1@dont-email.me> <llidh3$ecc$6@dont-email.me>
    <llipkg$fg6$1@node2.news.atman.pl> <lliu2o$47f$1@dont-email.me>
    <lliv3i$lm1$1@node2.news.atman.pl>
    <1asfb94ryubn2.1xt1swzri1jxp$.dlg@40tude.net>
    <llj396$q1s$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <llj396$q1s$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: speedgear fiata
    Date: Fri, 23 May 2014 17:14:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 52
    Message-ID: <537f65c6$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.199.223
    X-Trace: 1400858054 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2224 83.27.199.223:52002
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533816
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości
    On 2014-05-21 22:22, J.F. wrote:
    >>> Falowniki ze 20 lat mają odpowiednie parametry
    >> Falownik mocy 50kW z roku 1994 ? poprosze ulotke z cena.

    >Mialem "w rękach" 15kW gdzieś koło 1996. Czy były większe? Pewnie
    >tak, ten który miałem był na tyle tani że było na niego stać niezbyt
    >duża firmę.

    Niezbyt duza firme stac tez na samochody sluzbowe, wiec ten falownik
    mogl kosztowac tyle co samochod :-)

    >Tu chodzi o technologię a nie cenę. Przy produkcji masowej cena
    >spadła by kilkanascie razy.

    A to juz by trzeba sprawdzic. Elektronika cholernie tanieje, ale to
    musi byc rozwoj zrownowazony.
    W 1994 potrzebne tranzystory mogly kosztowac drogo, a przeciez fabryki
    nie otworzysz.

    >> Chyba juz nie ... poza cena. I byc moze sprawnoscia. I jakoscia.
    >> Moze i setka czesci ruchomych, ale czesci tanie i sie nie psuja
    >> przez
    >> 200kkm.
    >Psują sie. W zasadzie współczesny samochód nie wytrzyma 200kkm bez
    >upierd... się jakiejś kluczowej części,

    I myslisz ze falownik nie bedzie taka kluczowa czescia ?

    >wręcz producenci twierdzą że to jest "eksploatacja" i sugerują
    >wymianę np. sprzęgła, dwumasy,

    Ale skrzynie biegow akurat nie padaja.

    >> No i wymysliles priusa.
    >Wiem. Ale dlaczego on taki drogi i nie jest powszechny? Widocznie
    >mamy powody pozatechniczne. Na przykład petrochemiczne ...

    A moze po prostu jest drogi w produkcji ? I dlatego nie jest
    powszechny ?

    Bo petrochemicznych raczej nie ma - jakby mialy byc - Arabowie
    polecieli do Japonii, przylozyli prezesowi pistolet do glowy i
    stwierdzili - od kazdego priusa 5000$ dla nas ?
    Zreszta prius nadal benzyne spala, baterie ma malutka, a kabelka
    ladowania nie ma.

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: