  • Data: 2013-01-01 00:26:25
    Temat: Re: spadajacy fortepian
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że gdyby zginął tam ktoś z twoich bliskich, przyjaciół,
    > znajomych, to też byś wspominał coś o poprawności politycznej?
    > Tu chodzi o zwykły szacunek dla zmarłych, inaczej to tak, jakby się
    > poszło na cmentarz i odeszczało na czyjś grób...

    Widzisz, zupełnie mnie nie znasz, być może jestem daleko wrażliwszą
    osobą od ciebie i mam od ciebie daleko większy szacunek do ludzi i
    zwierząt, żywych i martwych tylko nie uprawiam nachalnej dydaktyki
    moralnej na grupach. Człowiek coś tam sobie napisał a zaraz znajduje się
    Anerys - oaza moralności z nadętym: "tam zginęli ludzie" z trzykropkiem,
    jakie to powierzchowne, już widzę twoją minę jak to pisałeś, twoje
    przekonanie o swojej wyższości moralnej nad prostaczkiem śmiejącym się w
    obliczu śmierci. Szacunek do ludzi lepiej przejawiać w czynach a nie
    nadętych słowach żeby nie być jak ta krowa co dużo ryczy a mało mleka
    daje jak mówi przysłowie. Argument odeszczania na grób jest tych samych
    niewysokich lotów.