  • Data: 2013-01-01 00:37:07
    Temat: Re: spadajacy fortepian
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    news:kbt6v2$a2h$1@speranza.aioe.org...

    > Widzisz, zupełnie mnie nie znasz, być może jestem daleko wrażliwszą

    Tak, jak ty mnie.

    > osobą od ciebie i mam od ciebie daleko większy szacunek do ludzi i
    > zwierząt, żywych i martwych tylko nie uprawiam nachalnej dydaktyki

    Skąd wiesz, oazo erudycji?

    > moralnej na grupach. Człowiek coś tam sobie napisał a zaraz znajduje się
    > Anerys - oaza moralności z nadętym: "tam zginęli ludzie" z trzykropkiem,
    > jakie to powierzchowne, już widzę twoją minę jak to pisałeś, twoje
    > przekonanie o swojej wyższości moralnej nad prostaczkiem śmiejącym się w

    Nie uważam się za lepszego od innych.

    > obliczu śmierci. Szacunek do ludzi lepiej przejawiać w czynach a nie

    Czynem jest też napisanie na płocie "dupa", jak i czynem jest wpis do księgi
    kondolencyjnej, jak i czynem jest dajmy na to, pójście gdzieś (do kościoła,
    na cmentarz, do sklepu, do bur...)... Ale nie będę się rozpisywać.
    Porozumienie zależy od woli obu stron. Ty tej woli nie masz. Usiłujesz
    odkręcić kota ogonem, że "przecież nic się nie stało (by, gdyby nikt nie
    zginął)".
    OK. Ten się smieje, kto się śmieje ostatni. Ja poczekam, mam czas. A śmiać
    się będę bardzo głośno. Zapewniam cię, że nikt po mnie śmiać się nie będzie.

    > nadętych słowach żeby nie być jak ta krowa co dużo ryczy a mało mleka daje
    > jak mówi przysłowie. Argument odeszczania na grób jest tych samych
    > niewysokich lotów.

    Taki argument, jaka wypowiedź, której odpisał.